Ik heb een samsung galaxsy s3, en die is gisteren op het platte deel van de wcpot gevallen. Alleen mijn beelscherm was een beetje nat, leek op als je belt in de regen zeg maar. Heb hem toen droog gemaakt en alles deed het nog. Kon er zelfs nog mee bellen, alleen 1 probleem ze hoorde me heel ver weg. Nu wou ik net even me buurvrouw bellen en nu horen ze me helemaal niet meer. Je hoord alleen wat als ik in het speakertje blaas, maar met praten geen geluid. Heb geen telefoonverzekering weet het dom, maarja nu niks meer aan te doen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen. En wat een eventueel nieuw speakertje kost?? Alvast bedankt, groetjes..
Ik zou hem eerst een zoveel mogelijk uit elkaar halen en goed laten drogen.. Gewoon in de zon leggen ofzo.. misschien dat hij het daarna weer doet.. en anders kan je altijd eens informeren wat een reparatie kost bij bv Phone House?
Zou als je m laat maken bij een turk proberen, die zijn vaak goedkoper en sneller En eerst goed laten drogen ja..
Ja heb hem vanacht laten drogen, had ik eerst ook nog niet gedaan. Maar toen ik hem vanmorgen aanzette en met de buurvrouw belde hoorde ze wel dat ik in de speaker blaasde. Dus dat word maar repareren dan want alles werkt verder nog. Bedankt voor jullie antwoord!!
Open maken voor zover kan en in een bakje rijst leggen. Dit trekt t vocht eruit (heb t niet zelf geprobeerd maar vaak gehoord) succes!
Uit elkaar halen en 48 uur in een bak rijst leggen. Geen idee of het nu al te laat daarvoor is maar wellicht werkt het nog. Hier al 3x telefoon in wcpot gehad en op deze manier em steeds weer gered