Binnenkort ga ik weer een taart maken, maar daarvoor heb ik marspein nodig in 'huidskleur'. Welke kleurstof gebruik je daarvoor? Hopelijk kan iemand me helpen, want een bumba met een knalroze gezicht lijkt me niet echt mooi!
Roze met witte kleurstof mengen tot de gewenste kleur? Heb er niet heel veel ervaring in, maar dat zou ik zelf doen.
ik denk roze en wit mengen. je kan anders ook bij de jamin kijken .ik zag laatst dat ze daar heel veel kleuren marsepein hebben..... lekker
Ik heb kleurstof van wilton geloof ik. Creamy peach heet die kleur. Je moet er echt heeeel weinig in doen.
Ah bedankt meiden! Ik ga met jullie suggesties experimenteren. Die link naar de leukste taarten gaat me vast ook goed helpen. Thanks!
ik heb hiervoor : Paprika/flesh van Sugarflair hiervan hoef je echt maar een heeeeeeel klein beetje van te gebruiken anders wordt het echt oranje !
Ik heb wilton color icing pink, op 50gr blanke marsepein doe ik 2 tipjes (met een satéprikker) rose. Je kan ook huidskleur kopen, die kleur heet peach.
ik heb inderdaad de peach van wilton. Die zat bij mij in een verpakking waar 8 kleurstofjes van wilton inzitten ideaal! Toevallig laatst een tietentaartje mee gemaakt .
bijzonder, geweldig, ik heb ook zo'n buste gemaakt maar dan ook het lijf tot de navel zeg maar eraan..
Voor huidskleur fondant doe ik er wat rood en geel doorheen , maar wel heel weinig anders wordt het oranje Maar dan moet je wel witte marsepein hebben Ik denk idd dat je beter de kleurstof kunt kopen.
ik heb n potje van wilton , die heet elfenbein is n beetje bruin als je daar heeel weinig van gebruikt wordt t ook n mooie kleur
Ik heb net even gekeken bij mn kleurstoffen, ik heb zowel ivory als creamy peach van wilton. Dus ik moet er gewoon echt heel weinig van in doen? En dan wel op blanke marsepein toch en geen witte? Ik geloof dat ik laatst donkerroze kreeg toen ik ivory gebruikte, maar dan ben ik vast iets te enthousiast geweest met de kleurstof