Wie kan ons helpen... We zoeken een leuke camping in het oosten van Duitsland. Onze eisen : - er moeten leuke bezienswaardigheden in de buurt zijn - een leuk stadje is ook leuk! - een camping geschikt voor 4 kinderen in de leeftijd van 14,12,10,4 - het liefst een rustige camping - een zwemgelegenheid in de buurt (het liefst op de camping) misschien zijn er wel meer eisen maar kan ze even niet bedenken...
Campings in Duitsland - Boek uw camping in Duitsland bij Vacansoleil Vakantie Dresden, Duitsland - Aanbieding, reis, hotel en camping - Travelta Mis kun je hier nog iets mee als het een lange reis word : Leuke pretparken om te bezoeken op weg naar Itali en Oostenrijk Laatste link is richting Duitsland
Graag gedaan , er zijn zoveel mooie plekken om te kamperen . Wij zijn jaren geleden ook in Duitsland geweest was dan een appartement heerlijk was dat . Weet niet meer zo hoe het heet ,en hoe het nu is . Voor kinderen weet ik ook niet zo , mocht ik het weer weten hoor je van mij . In tijd ik in toets herinner ik me het weer lol. Booking.com: Hotels in Thalfang. Reserveer nu uw hotel! Campings weet ik niet of ze die hebben . De omgeving is wel top als je van natuur houd.