Welk fietsstoeltje hebben jullie en hoe bevalt het? Zijn ze makkelijk eraf te halen,hier in de buurt wordt namelijk veel gejat.
Ik heb een bobike...bevalt perfect. Zoon is 2,5 en past er nog steeds in (is natuurlijk wel afhankelijk van gewicht en lengte). Jatten is volgens mij erg lastig. Bij mij heeft de fietsenmaker het vorige stoeltje van mijn fiets af moeten halen omdat ik het zelf niet voor elkaar kreeg, en ook hij had er moeite mee. Je hebt er iig. gereedschap voor nodig.
Bij de Bobike kan je door een gaatje een hangslot doen zodat ze wel heel veel moeite moeten doen om hem er af te krijgen!
nou gereedschap hebben ze wel mee haha, bij de buren is het windscherm van de moederfiets gejat. Inderdaad wel fijn dat je bij bobike een hangslotje erdoorheen kan doen. is toch weer wat meer moeite voor de diefjes.......
Hier het merk Qibbel, echt super fijne/leuke stoeltjes (ook het speelstuur wat erbij kan). Je kan idd een hangslotje door de ringetjes halen...
Ik heb een Yepp, en die zet je met een sleuteltje vast... En nu krijg ik em zelf op de een of andere manier MET sleuteltje er niet eens meer af... :S Windscherm krijgen ze ook niet van m'n fiets af, want kreeg em er al amper op, vervolgens het stuurpenblokje goed gedraaid, en nu zit ie klem
Ik heb een bobike. Een heerlijk zitje met windscherm. Normaal zet je het zitje en scherm vast met een pinnetje, maar ook ik heb er een klein hangslotje door heen gedaan.
gewoon een standaard hangslotje? Ik denk dat ik dat ook maar eens aan ga schaffen, hier kan het zitje er nu dus wel zo af..
Ik heb bobike, is heel makkelijk eraf te halen. Wij hebben nog een extra systeem gekocht van 15 euro. Dan kan het zitje ook op de fiets van mijn man.
Had een bobike,was super heb nooit een slotje gebruikt voor tegen het stelen. We zijn nu overgestapt naar een achterzitje van Polisport Boodie dus mocht je interesse hebben in de bobike, ik heb er nog wel 1, deze adv staat ook bij "tekoop"