Baby van 3 maanden weigerd laatste fles.

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door wolly, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Hallo Ilja

Ik zit eigenlijk met een vraag over mijn zoontje van ruim 3 maanden.
    Sinds 4 dagen weigerd hij de laatste flesvoeding van 22.00 / 22.30 uur, (we moeten hem daar altijd wel voor wakker maken) ik geef hem dan de fles maar hij duuwt de speen telkens weer uit en drinkt helemaal niks, ik probeer het na een aantal min. weer maar drinkt dan nog steeds niks en leg hem daarna maar weer in zijn bedje, hij slaapt dan tot de volgende ochtend 06.00.

Schema flesvoeding is hier:
    1e fles 06.00 170+5,5 = 190
    2e fles 10.00 170+5,5 = 190
    3e fles 14.00 170+5,5 = 190
    4e fles 18.00 170+5,5 = 190
    5e fles 22.00 170+5,5 = 190

Mijn vraag is daarom ook, is hij het zelf aan het afbouwen zodat hij de laatste fles niet meer hoeft en mag hij dan op 4 flessen doorgaan en mag hij zolang slapen achter elkaar?
    Hij oogt niet suf s'morgens, hij lacht gelijk als hij je ziet.
    Ik geloof dat hij nu ongeveer 6 kilo weegt, we moeten over anderhalve week nar het cb toe.
    Als hij op 4 voedingen mag doorgaan hoeveel cc kan ik hem dan het beste aanbieden? en moet ik er dan 4 of 5 uur tussen laten voor de volgende voeding.
    Oja hij heeft trouwens de voeding Nutramigen 1.

Sorry voor de vele vragen, ik hoop dat je hier antwoord op kan/wilt geven.
    Alvast bedankt.

Groetjes wolly.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als hij echt de laatste fles niet wil dan is dat zo. Dan verhoog je da andere flessen naar 210cc. (of iets minder afh wat Jayden kan opdrinken)
    Doorslapen is geen probleem.
    Ik zou er wel 4 uur tussen laten.

Ilja

3. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Ilja

Bedankt voor je antwoord :)

Deel Deze Pagina