Snurken....

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 25 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Niet echt charmant en vrouwelijk, maar blijkbaar snurk ik voortaan iedere nacht... Heb er nu al een paar maanden last van, eerst soms maar nu iedere nacht! Vind het zelf niet echt charmant en vrouwelijk, maar voor mn mannetje is het helemaal geen pretje!

Heb ook al een paar maanden last van verkoudheid die maar niet overgaat, dus denk dat ik de dokter maar eens op ga zoeken...

Iemand verder nog tips tegen snurken?

2. Niet meer actief

Arm mannetje van jou, hihi.
    Ik heb wel een tip die echt werkt, maar je moet even over de drempel heen om dit te proberen. Koop bij de apotheek zuurstofdoorlatende tape en knip daar een klein stukje vanaf. Plak dit vast onder je neus (op het stukje huid tussen neus en lippen in - het snotgootje of hoe noemen ze dat?), over je lippen heen en tot onder je kin. Het ontspant je kaken (ook goed bij tandenknarsen dus) en gaat snurken tegen. Probeer het maar eens.

3. Niet meer actief

tjee dat is vervelend he!Ik heb er zelf ook veel last van gehad(en me kereltje ook).was op een gegeven moment echt elke nacht en dan ging het zo hard dat ik er zelf wakker van werd!

Heb bij de gezond en wel winkel(natuurwinkel)een spray gehaald die je tegen je huig aan moet sprayen voor het slapen!heb dit ongeveer twee weken gedaan en heb het nu niet meer nodig omdat ik niet meer snurk!

Hoop dat het je helpt!

liefs

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bij de apotheker kan je ook snoreez krijgen die helpt ook wel.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als mijn man snurk (als...) want gelukkig doet hij dat niet vaak.
    Geef ik hem gewoon een duw, dan draaid hij zich om, en is het over :)

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik snurk alleen nu ik weer zwanger ben .. wat dat nou weer is .. ;) Manlief is er ook zo blij mee..

Maar ik zie me al liggen Indigo..haha .. met een plakbankje over mn mond, zou hij wel willen, maar dan meer overdag dat ik niet zoveel praat ;)

7. Niet meer actief

Hoi mijn man snurkt wel eens wel vervelend en ja tips heb ik niet echt nee. Ik geef hem wel een een por als het te erg word. Veel succes
    jennie72

8. Niet meer actief

Hihiih Silvie, hier nog zo eentje ;)

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb gehoord dat snurken vaker voorkomt bij zwangere vrouwen.. Waarom dat dan weer zou zijn, ik heb geen idee

10. Hoi meiden!

Mijn vriend snurkt ook regelmatig. Ik haal bij de drogist pleisters die de neus openhouden en het werkt echt super! Als ik het vermoeden heb dat zn neus weer wat dichter zit vraag ik m zo'n pleister op te doen en kan ik lekker slapen. Echt een aanrader!

Groetjes Jelske

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Bij ons thuis snurkt sinds kort iedereen ;) Ik deed het vroeger nooit, maar wordt tegenwoordig weleens wakker geport omdat ik snurk..en dat porren gebeurt door de MASTERSNURKER des huizes :)

12. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    hahaha dat was jouw revenge :)

13. Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties en tips!

Heb voor vandaag een afspraak met de huisarts, omdat ik ook al een paar maanden met een verkoudheid loop die maar niet overgaat.

14. Niet meer actief

Heb een neusspray gekregen, dat moet waarschijnljik wel helpen.

Als het niet over gaat, moet ik een test laten doen voor allergie, maar waarschijnlijk helpt die neusspray wel al en komt het gewoon voort uit die verkoudheid...

Duurt blijkbaar wel een paar dagen voordat de spray helpt, dus ben blij dat mn mannetje vakantie heeft hahaha want slapen zal ie nog niet veel en goed doen haha

Deel Deze Pagina