Wat te doen in rotterdam op zaterdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door schatje1, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Nee ik zou ook niet zo snel naar Zuidplein gaan... dan eerder Alexandrium als het een winkelcentrum moet zijn!

Dagje naar diergaarde Blijdorp is ook leuk!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou helemaal niet naar Alexandrium of Zuidplein gaan, eigenlijk zijn het gewoon standaard winkelcentra en die kun je in heel Nederland vinden. Zou lekker de markt op gaan in Rotterdam wanneer je wilt gaan winkelen en dan het centrum meepakkenl.

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zou naar het Alexandrium gaan en dan naar de Primark. :D

(is wel errug druk!)

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

haha nou dacht jij weet het wel :p sorry he :)

oke zuidplein is niet alles
    alexandrium vindt ik weer niets aan namelijk :p

shabu shabu lekker eten !!!

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    In Rotterdam-Noord heb je een heel leuk muziekcafé waar in het weekend karaoke is.
    Erg gezellig, leuke presentatie.
    Ik ga er zaterdagavond waarschijnlijk ook heen! ;)
    Als je het adres wilt, dan pb je me maar!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Bedankt allemaal :) heb wat goede ideetjes gezien dus ga ff uitzoeken hoe ik waar kan komen enz..

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

als wij vanuit de markt (binnerotte) naar het centrum willen gaan met de auto wat kunnen we dan het beste aanhouden?

8. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik weet niet waar je naar toe wil gaan in het centrum, maar vanaf de markt is het prima aan te lopen naar het centrum. Je bent langer onderweg om een parkeergarage in te komen en een plaatsje te zoeken, zeker in het weekend.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Auto gewoon in de Kip garage neerzetten. Vandaar uit loop je zo de markt op en de rest van het centrum. Deze garage bereik je via de Mariniersweg, ligt vlakbij de Kubuswoningen en de Oude Haven. :)

Oh wat mis ik Rotterdam, zó veel leuker dan Arnhem/Nijmegen.....:(

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    garage kiphof of oude haven is vlakbij de markt, en idd vanaf de markt loop je zo het centrum in!

Kubuswoningen is ook wel leuk om een keertje te bekijken, is ook vlakbij de markt.
    Als het slecht weer is, zou ik wel naar Alexandrium gaan :D
    In de Oude Haven is het erg gezellig, hapje en drankje doen.

Als je nog wil lunchen in de stad is het gezellig bij Cafe Pol (vlakbij de markt).
    Lekker is het bij Dim Daily (bij de V&D).

11. Aamanda

Aamanda Nieuw lid

11 mrt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze zaterdag.... Parabeurs, sieradebeurs, Tattoo Convention en European Superpull ...allemaal te zien in Ahoy!

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Je kan ook de parkeergarage bij de Meent pakken...dus bij de V&D dan ben je zo bij Blaak en zit je ook nog in het centrum.
    En gezellig wat eten en drinken bij Cafe Bed op de Meent. Zit je lekker centraal.
    Ben daar vanacht ook te vinden ;) Ga nog vaak stappen in Rotterdam en dan zijn we altijd in de Bed te vinden en als afsluiter de VIP-room (vind ik alleen leuk als je een beetje gedronken hebt haha)

Je hebt zoveel leuks in Rotterdam en als je lekker wilt eten kan je ook bij Amigo een mexicaans restaurant op Stadhuisplein gaan eten.

Deel Deze Pagina