Nee ik zou ook niet zo snel naar Zuidplein gaan... dan eerder Alexandrium als het een winkelcentrum moet zijn! Dagje naar diergaarde Blijdorp is ook leuk!
Ik zou helemaal niet naar Alexandrium of Zuidplein gaan, eigenlijk zijn het gewoon standaard winkelcentra en die kun je in heel Nederland vinden. Zou lekker de markt op gaan in Rotterdam wanneer je wilt gaan winkelen en dan het centrum meepakkenl.
haha nou dacht jij weet het wel sorry he oke zuidplein is niet alles alexandrium vindt ik weer niets aan namelijk shabu shabu lekker eten !!!
In Rotterdam-Noord heb je een heel leuk muziekcafé waar in het weekend karaoke is. Erg gezellig, leuke presentatie. Ik ga er zaterdagavond waarschijnlijk ook heen! Als je het adres wilt, dan pb je me maar!
als wij vanuit de markt (binnerotte) naar het centrum willen gaan met de auto wat kunnen we dan het beste aanhouden?
Ik weet niet waar je naar toe wil gaan in het centrum, maar vanaf de markt is het prima aan te lopen naar het centrum. Je bent langer onderweg om een parkeergarage in te komen en een plaatsje te zoeken, zeker in het weekend.
Auto gewoon in de Kip garage neerzetten. Vandaar uit loop je zo de markt op en de rest van het centrum. Deze garage bereik je via de Mariniersweg, ligt vlakbij de Kubuswoningen en de Oude Haven. Oh wat mis ik Rotterdam, zó veel leuker dan Arnhem/Nijmegen.....
garage kiphof of oude haven is vlakbij de markt, en idd vanaf de markt loop je zo het centrum in! Kubuswoningen is ook wel leuk om een keertje te bekijken, is ook vlakbij de markt. Als het slecht weer is, zou ik wel naar Alexandrium gaan In de Oude Haven is het erg gezellig, hapje en drankje doen. Als je nog wil lunchen in de stad is het gezellig bij Cafe Pol (vlakbij de markt). Lekker is het bij Dim Daily (bij de V&D).
Deze zaterdag.... Parabeurs, sieradebeurs, Tattoo Convention en European Superpull ...allemaal te zien in Ahoy!
Je kan ook de parkeergarage bij de Meent pakken...dus bij de V&D dan ben je zo bij Blaak en zit je ook nog in het centrum. En gezellig wat eten en drinken bij Cafe Bed op de Meent. Zit je lekker centraal. Ben daar vanacht ook te vinden Ga nog vaak stappen in Rotterdam en dan zijn we altijd in de Bed te vinden en als afsluiter de VIP-room (vind ik alleen leuk als je een beetje gedronken hebt haha) Je hebt zoveel leuks in Rotterdam en als je lekker wilt eten kan je ook bij Amigo een mexicaans restaurant op Stadhuisplein gaan eten.