Drukte winterefteling

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sophie122, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie122

Sophie122 Lid

4 aug 2021
    96
    117
    33
    Vrouw
    Hi dames,

As vrijdag zijn wie ruim 20 jaar samen en ik wil dit toch niet ongemerkt voorbij laten gaan. mij ben een lijst met activiteiten aan het opstellen die we kunnen gaan doen.

Daar staat nu het volgende op:

- zwemmen
    - schaatsen
    - kasteel de haar
    - bioscoop + hapje eten
    - winterefteling

ze zijn onlangs in spoorwegmuseum geweest dus die valt af. Ze zijn 8 en 6 jaar. Is de winterefteling het echt waard? Kun je in bijna alla attracties? En hoe is het met de drukte?

Ook aanvullende ideeën zijn welkom!

2. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    938
    579
    93
    Tja, ik weet niet je druk vindt. De laatste dagen valt de drukte wel mee. Wij kijken af en toe in de app, omdat we een abbo hebben. Dan is het ongeveer een half uur wachten bij de meeste attracties. Met 8 en 6 mogen ze in vrijwel alles, behalve misschien de baron, dat is vanaf 1,32. Onze tip is altijd, ga op tijd. Zorg dat je op half 10 bij de ingang bent en als het park open gaat, ga dan of eerst naar ruigrijk (als je kind van achtbanen houdt) of eerst naar droomvlucht. Daar is het eerst nog rustig. De meeste bezoekers komen iets later of gaan eerst in symbolica, max en moritz of fata morgana. Bewaar die attracties voor de loop van de middag, dan is het daar rustiger.

Sado en Sophie122 vinden dit leuk.
  3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Het is een vrij divers lijstje, zwemmen, schaatsen of naar de Winterefteling zijn wel echt totaal andere dingen, ik zou dus vooral kijken waar je zin in hebt, naar de Winterefteling ga je doorgaans de hele dag wanneer je er losse kaartje voor koopt. Zwemmen/schaatsen doe je meestal enkele uren. Ook qua weer zou ik een keuze maken ;), met veel regen ben ik liever binnen dan in de Winterefteling :D.
    Voor de Winterefteling zou ik even op de site of ik de app kijken. Of er extreme drukte verwacht wordt? Bij normale drukte vinden wij het altijd wel te doen als je je een beetje verplaatst naar attracties door de wachttijden via de app in de gaten te houden.
    Je kunt op de site/app al vantevoren zien welke attracties er gesloten zijn voor onderhoud. Helaas kan je altijd pech hebben op de dag zelf dat er een attractie storing heeft.

Sado en Sophie122 vinden dit leuk.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zou voor de winterefteling even wachten tot het een keer gaan sneeuwen, dan is het echt magisch.

wij zijn vorige week geweest, behalve overal lichtjes heb ik nergens sneeuw gezien, dat is er normaal wel. Wachttijdden varieerde tussen de 20 en 50 min.

Sophie122 vindt dit leuk.
  5. Sophie122

Sophie122 Lid

4 aug 2021
    96
    117
    33
    Vrouw
    Dank jullie dames.
    Het regent hier alweer dus het wordt niet de winterefteling.

we gaan lekker naar de film en daarna thuis een borreltafel maken!

Huismuisie vindt dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heel veel plezier in elk geval. En denk een goede keus. Het regent pijpenstelen ;)

Deel Deze Pagina