Wat te doen logerende hond hapt naar dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hahaha ja idd
    ikzelf heb geleerd dat je ze wel een tikkie mag geven, zelf deed ik het niet zo, ik stuurde hem even naar de keuken

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Nog nooit meegemaakt...

Beter is om de hond in zijn nek te grijpen zoals ze onderling ook doen. Een tik, hoe hard of hoe zacht ook, zullen ze NOOIT begrijpen.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nooit? Nou, die van ons wel. En de honden van een vriendin ook.
    En dat jij het nog nooit hebt meegemaakt wil niet zeggen dat het dan ook nooit voorkomt...

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
  5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik ga er verder niet over in discussie, maar bij alle cursussen waar ik ben geweest werd je verwijderd wanneer je de hond een tik(je) gaf.
    Zal zeker gebeuren, helaas.

Fijn voor jou/jullie dat het bij jullie hond(en) wel werkt, maar ga niet huilen als het een keer fout gaat.

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    sandra1982 heeft hierin gelijk der is geen enkele goede cursus die het adviseert je hond een klap te geven...
    het werkt gewoon aafrechts... het kan zelfs worden als je je hond een klap op zijn neus geeft dat hij echt een keer lijnrecht tegen je inkomt en flink uithaalt en ik vind persoonlijk dan ook niet dat je dan moet zeggen das de hond zijn schuld van door deze onkunde hoedat mensen met hun honden omgaan maak je honden onbewust vals...
    er wordt hier in huis zeker niet geslagen, nou is dat ook niet nodig aan mijn stem hebben ze voldoende...

Deel Deze Pagina