Dom!!! Hoe kan ik dit goedmaken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

#1 Dahlia, 1 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2009
    Hoi allemaal,

gisteren was ik aan het werk bij een oudere vrouw. Ik maak daar elke week op vrijdag schoon.

Ik was een emmer water aan het vullen voor een sopje om de ramen mee te wassen.

Op dat moment kwam net de vrouw de keuken binnen en liet me vol trots zien wat ze gemaakt had op de computer. Ze had een soort collage gemaakt van haar klein,- en achterkleinkinderen en uitgeprint op een a4tje (speciaal papier).
    Ik deed de kraan maar even dicht want ik was bang dat het water zou gaan spetteren anders.
    Maar wat gebeurde er? Het water ketste af op de zeem en spons in de emmer en de spetters gingen over haar zelfgemaakte a4tje heen. De inkt liep helemaal uit. Ik sloeg de handen voor mijn gezicht. Ik vond het zo erg. Ik had tenslotte haar zelfgemaakte 'schilderijtje' vernield.
    Ze zei gelijk dat het niet erg was, want het stond opgeslagen op haar computer. Dus vervolgens ging ze op de computer even opnieuw datzelfde a4tje uitprinten. Maar die print kwam er heel anders uit. Die was niet gelukt, dus moest ze het nog een keer proberen. De volgende rolde er iets beter uit maar zag er ook anders uit dan het origineel.
    Dus voel me nu megaschuldig. Ging echt met een k*tgevoel het weekend in. Door mij heeft ze 2 kleurenkopieen opnieuw moeten maken. Kost hartstikke veel inkt.

Nu vraag ik me af, ondanks dat het niet expres ging: hoe kan ik dit goed maken? Een nieuwe cartridge kopen vind ik wat overdreven en dat kost ook wel erg veel. Wat kan ik dan doen?

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Allereerst vind ik het onwijs lief van je, dat je het zo aantrekt. Zoals je schrijft, je kan er niks aan doen! En veel mensen zouden daar genoegen meenemen...
    Helaas ben ik geen crea-bea, dus ik zou het met chocolaatje, tijdschrift of bloemetje doen.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik vind ook dat een kleinigheidje meer dan volstaat hoor!
    Je deed het niet expres en de dame was niet compleet in shock.
    Ik vermoed dat jij het je erger aantrekt dan zij ;)
    Wel lief hoor!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjullie wel voor de reacties. Denk dat ik maar een bloemetje of plantje voor haar koop.
    Chocola mag ze volgens mij niet hebben.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik snap dat je je rot voelt...ik heb ook een keer iets gesloopt bij iemand waar ik schoonmaakte, ik was verzekerd en toen heeft die de schade vergoed maar dan nog voel je je rot...ik zou gewoon een bloemetje meenemen en ze weet dat je het niet expres hebt gedaan dus ik zou zeggen geniet van je weekend en don't worry

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hihi, kan me voorstellen dat je hiervan baalt, denk nog wel meer dan zij. Als je het dan toch goed wilt maken zou ik een bloemetje ofzo voor d'r halen. :)

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat kun je je dan rot voelen he. En ik voelde me ontzettend dom. Waarom overkomt mij dat nu weer. En ook net op werkdag 5. De rest van de dagen prima gewerkt zonder onbenulligheden.
    Ach ja... en ik denk dat iedereen wel eens zoiets overkomt. Dat is ook heel menselijk denk ik.

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja hier sluit ik me helemaal bij aan

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    idd een klein plantje ofzo gewoon omdat jij je het erger aan trekt dan zij.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  11. Pindarotsje

29 okt 2008
    66
    0
    0
    Misschien een leuk lijstje voor de nieuwe collage?

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik geloof dat haar inkt soweiso op is ;)
    maar goed ik zou idd niet te veel van aantrekken..

ik heb ooit een van mijn bewoners handen blauw gemaakt.. we gingen stof kleuren en ik had 'speciale' handschoenen ervoor behalwe ze deden het niet zo geweldig en ze krijg donker donker blauw handen.. ook ik liep weken rond nog met een erg schuldig gevoel.. terwijl zij het zelf niet zo erg vond.

13. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Je zou haar kunnen aanbieden dat A4tje bij een 'professionelere' shop af te laten drukken?

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik koop wel een bloemetje of plantje.

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tja bloemetje of een fotolijstje zodat ze daar een mooie foto in kan doen

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

je kunt hem ook gewoon bij jezelf thuis uitprinten ?
    via haar computer naar jou email sturen, jij opent hem thuis,print hem uit, en ze heeft hem mooi in kleur,

maar je kunt natuurlijk ook gewoon indd een bloemetje o.i.d halen
    je deed het niet extra dus dont worry ;)

Deel Deze Pagina