Moet voor m'n zoontje even naar de huisartsenpost, vanwege spruw. Zegt de vrouwelijke arts: "wat een mooi ventje zeg! Ook niet leuk hè, zegt iedereen wat een mooi ventje zie je er zelf nog uit alsof je recht uit het kraambed loopt" :x
had je dan willen horen van die arts dat jij n mooie vrouw bent ofzo? ik zou t compliment beamen en trots zijn op je knulletje
BElachelijk zeg! ik had er wel wat van gezegt. zo van fijn dat je een compliment aan mn zoon geeft maar hallo die andere opmerking mag ej wel weglaten
????? Tuurlijk niet! En ben super trots op m'n ventje, is ook een mooi ventje. Maar na ruim 5 weken wil je liever horen dat je er goed uitziet! Of zeg gewoon niks! Ze maakte er ook een soort waggelbeweging bij. Ga lekker zelf met een maxicosi sjouwen!!
oooooh dat heeft ide arts gezegd ? ik begreep t al niet , mja als ze dat tegen mij gezegd zou hebben zou ik vragen wat haar excuus was
pff zeg dan gewoon niks :S leuk dat er iets over je zoontje gezegd wordt maar vind het niet op zijn plaats om dan zon opmerking naar jou te maken.. zeker geen zin om te werken op zaterdag
Tja, ik moet me er ook niks van aan trekken, maar ben er denk ik nog een beetje gevoelig voor.. Ben in mijn zwangerschap flink beroerd geweest, zag er niet uit. En voel me nu ook goed! Had leuke kleren aan, make upje op, oorbellen in.... Daar ging mijn goede gevoel... Maar goed, manlief zei net dat ik er wel goed uit zag!
ach meid ze is gewoon jaloers op je...ik had echt uit m,n slof geschoten niet normaal. En al zag je er niet goed uit, zoiets zegt een arts gewoon niet punt.
idd niks van aantrekken maar dan nog op zon moment zou ik even met mn bek vol tanden staan (achteraf zou ik denken pff had dit of dat maar gezegd haha) vind het echt een misplaatste opmerking maar goed... gelukkig vind je man je er wel goed uitzien das stukken belangrijker
zo te zien is je ventje nog geen 6 weken..... had gezegd: u als arts arts moet toch weten dat ik ook nog steeds kraamvrouw ben... .... ennuhhh beter er slecht uit zien... dan doods... zeker als een arts het zegt... vinde de huisartsen op de post toch vaak rare snuiters.. belde laatst op omdat mn vent hoge koorts had... 40.5 en nog stijgende... Wilde gewoon even info waar ik op moest letten... (aangezien hij verder niet ziek was...) krijg ik in eerste instantie als antwoord... bel maar op als het naar de 42 loopt ... (en later moest ik checken of hij geen symtomen van nekkramp had)
Ik gaf ook aan dat hij heel onrustig dronk en minder dan ik gewend ben, maar dat had volgens haar niks met spruw te maken. Op internet lees ik toch echt wat anders!
....... heb je nu wel wat ervoor gehad dan??? (soms denken ze dat je voor je plezier naar zo'n post gaat.... "schat wat zullen we doen dit weekend...? " kom we gaan voor niets naar een huisartsenpost"... )
Heeft hij er bij gezegd dat als je bv geeft je jezelf daar ook moet behandelen? Enneuh...die hebben ze zeker daar weg gestopt omdat hij geen praktijk kan houden met die "bed side maners" ofzo? Maar idd " En wat is jou excuse" is dan een mooie terug komer! wat denktie wel niet zeg... :x