Sommige zullen wel weten dat ik al 3 frames versleten heb,nou is dit frame krom getrokken aan een kant.Ik heb gemaild met de mutsy,en die zeggen dat ik het frame gewoon moet omruilen bij de babyzaak.Maar eerlijk gezegd heb ik niet zo veel zin in weeeer een nieuw frame.....Is het raar om mijn geld te vragen of een andere wagen uit te zoeken?
ik zou even naar de rechtswinkel gaan, maar volgens mij is het helemaal niet raar om je geld nu terug te vragen. Want ze hebben meerdere pogingen gehad om het in orde te maken en het lukt niet... volgens mij mag je de koop dan ontbinden. Weet even alleen niet goed hoe je dit kan doen.
Nee ik zou zeker om een ander merk wagen vragen. In de winkel zullen ze toch ook wel snappen dat je een stevige betrouwbare wagen wil hebben. Vind het echt niet gek, een ander model meegeven is het minste wat ze in de winkel voor je kunnen doen.
Wij hebben ook al ons tweede Mutsy frame. Volgens die man staat er ergens een productiedatum op je frame en van voor een bepaalde datum zijn daar heel veel terug gekomen, omdat ze krom trokken/zwabberden. Weet alleen niet meer wat die datum was , maar even afkloppen, die ik nu heb is nog steeds recht. Anders zou ik ook gewoon mijn geld terugwillen hoor of een andere wagen uitzoeken.