Hoe snel zwanger na verwijderen koperspiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door tammie25, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammie25

tammie25 Nieuw lid

7 jun 2010
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een maand geleden me koperspiraal laten verwijderen omdat me vriend en ik graag kinderen willen.
    Nu heb ik nu nog geen symptonen van zwangerschap.

Maar hebben er mensen ervaring mee hoe snel ze zwanger waren?

En mensen ervaring met zwanger worden met een lengte van 1.85 en 55 kilo??
    Ik ben verder helemaal gezond nooit ziek en een regelmatige menstruatie al me hele leven.

Hoop dat iemand advies kan geven?

2. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Hoi,

Ik heb nu een dochter van bijna 2. Had in november mijn koperspiraal later verwijderen en had in januari een positieve test. Heb wel ovulatietesten gebruikt, ben nogal een ongedulgid type ;)
    Ben je al ongesteld geweest?

Succes!

3. tammie25

tammie25 Nieuw lid

7 jun 2010
    2
    0
    0
    Nee ben nog niet ongesteld. moet ik morgen eigenlijk worden...

gr Tamara

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    In September 2007 heb ik m'n spiraal laten verwijderen, oktober 2007 had ik een positieve test. Ik heb geen ovulatietesten gedaan of rekening met vruchtbare dagen gehouden, gewoon op goed geluk en afwachten wanneer het raak zou zijn ...... direct dus:D:D

5. Trees

Trees Niet meer actief

Nov. 2007 mijn spiraal verwijderd en dec. 2007 zwanger. Meteen de eerste ronde, maar deze zwangerschap eindigde helaas wel in een miskraam. Uiteindelijk heeft het twee jaar geduurd voordat ik een gezonde zwangerschap kreeg.
    In principe ben je meteen vruchtbaar na het verwijderen van het spiraal, maar hoe lang het duurt voordat je zwanger bent is van zoveel meer dingen afhankelijk. Gemiddeld heb je elke maand 20% kans op een zwangerschap bij een normale vruchtbaarheid. Spannend en wie weet heb je snel een positieve test!

Deel Deze Pagina