Sinds eergister slaapt mijn meisje de hele nacht door. Heel fijn natuurlijk maar nu vroeg ik mij af of ik haar meer moet geven met voeden. Dit is nu mijn schema: 7 uur: 165ml 10.30 uur: 165ml 13.30: 165ml 17:00: 165ml en de laatste fles geven we ook zo rond 20.00uur. als ze dan weer wakker wordt heeft ze haar flesje zo leeg en rond 9 uur alweer honger.... doe ik het zo goed of.....?
Hallo, Als haar gewicht ongeveer tussen de 4-5 kg is kun je ongeveer 5 voedingen van 165 ml per 24 uur geven, is dat wat ze nu krijgt? Wanneer ze (straks) meer weegt dan 5 kg, kun je 5 flessen van 200 ml gaan geven. Groetjes Angélique
Ja ik kom nu uit op 5 voedingen per dag. (slaapt dan ook door). Maar ik merk dan wel, dat wanneer ze 'sochtends wakker wordt, extra honger heeft en blijft houden... Ik moet volgende week weer met haar naar het cb om te wegen..
Hallo, Het is inderdaad goed om haar even opnieuw te wegen. Als blijkt dat ze reeds boven de 5kg weegt, mag ze dus al 5x 200ml hebben per 24 uur. Succes! Groetjes Laura