Ik heb een beetje het idee dat ze nu probeert jou een schuldgevoel te geven.. Ik zou er wel een heel goed gesprek over willen hebben, wel face to face uiteraard..
Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen, dat jou vriendin teleurgesteld is dat ze jou en je baby'tje pas na een week mocht zien. Natuurlijk moet ze jullie wensen respecteren, maar zij voelt zich hierdoor blijkbaar erg op de achtergrond gedrukt, en daar valt wat voor te zeggen. Ik zou ook echt "not amused" zijn, als een van mijn beste vrienden bevallen is en ik mag pas na een week naar haar toe. En ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom jullie beide zo om elkaar heen draaien. Als goede vriendinnen zijnde moet je toch wel fatsoenlijk met elkaar om tafel kunnen en elkaars irritaties bespreken. Jij kan ook gewoon aangeven dat jij vindt, dat ze jou best wel wat meer tegemoet mag komen m.b.t. het reizen en elkaar bezoeken. Ik snap niet waarom jij je irritaties ten opzichte van haar opkropt. Gooi het gewoon op tafel en praat er samen over zoals het zou moeten gaan tussen goede vriendinnen!