Je hebt mijn mening perfect omschreven. Niks aan toe te voegen! TS, heel erg veel succes. Het valt niet altijd mee. En inderdaad, het gras is groener aan de overkant...
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvia29 Sowieso nooit je relatie stop zetten voor een andere man, het is nogal logisch dat een nieuwe spannende man veel leuker over komt dan de man wiens sokken je elke dag wast. Het is ook logisch dat die nieuwe man je wel lekker laat voelen, je hebt hem nog nooit mee gemaakt na een lange dag, moe en chaggerijnig. Voor je die man leerde kennen, wou je toen ook al van je man af? Vroeger werkte ik op zaterdag en mijn vriend was vrij, als ik dan kapot en moe thuis kwam en hij vrolijk en fris begon te kwekken zei ik ook weleens zeg eh kan je je kop niet eff dicht houden? Binnen een relatie durf je dat ook, omdat je geacht wordt daar jezelf te kunnen zijn en je gewoon durft te uiten. De meeste nieuwe mannen/vrouwen/relaties zijn leuk omdat je dan eigenlijk gewoon jezelf nog niet bent, bedoel je gaat niet iemand versieren door je slechte kanten te laten zien Maar ok, een relatie kan afgelopen zijn, alleen dan wel losstaand van een nieuwe man, je kan gewoon geen nieuwe schoenen met oude vergelijken. Succes Je hebt mijn mening perfect omschreven. Niks aan toe te voegen!