Peuter jengelt alleen maar...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bloem2310, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Hoi allemaal,

Ik weet heel goed dat het de leeftijd etc is, maar ik word er echt gek van!
    Van 's ochtends vroeg tot bedtijd is mijn meisje 2,5) aan het jengelen en huilen. Ik probeer leuke dingen met haar te gaan doen, spelletjes te spelen etc, maar niks werkt. Ze wilt niks en als ik even doorzet krijgt ze een driftaanval...

Hoe gaan jullie hier mee om?

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Is ze moe en/of heeft ze last van de warmte?
    Wat dingen die kunnen helpen: extra dutje en regelmatig eten en drinken .
    Als ze zich te groot voelt voor een slaapje kan ze rusten in de buggy of tijdens een autoritje.
    In haar sop laten gaarkoken helpt soms ook: dus jij gaat aan de slag in het huishouden en laat het haar zelf uitzoeken. Meestal even brullen maar na een tijdje gaat ze misschien zelf spelen . Nadeel is dat jij dan wel bezig moet blijven anders Is dat afgelopen.
    En, if all else fails, voor de tv zetten.

3. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Krijgt ze haar laatste kiezen misschien?

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hier ook een, maar die is bijna kleuter. Krijst om alles de laatste dagen. Ik denk over vermoeid door de warmte en omdat papa even niet thuis is.
    Heeft een half uur gisteren lopen schreeuwen (ja echt schreeuwen) op het strand, omdat we met de fiets waren aangekomen en niet met de auto (zoals de vorige keer)
    Ik probeer het te omzelen, maar hij is soms zo onredelijk dat het niet te doen is. Dus dan maar weer oren dicht en negeren.

Bloem2310 vindt dit leuk.
  5. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Ja ik denk ook wel dat 't de warmte is, ze slaapt toch slechter ook daardoor (wilt onder geen beding haar slaapzak uit). Het is even doorbijten denk ik... Maar met wat warme weer is het ook wel eens erg moeilijk om je geduld te bewaren o_O

6. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Hier ook zo ééntje. Ik probeer maar mijn geduld te bewaren en zoveel mogelijk de dingen te doen die hij wel echt leuk vindt. Als hij oud genoeg is om er redelijk over te kunnen praten, ga ik het wel eens anders aanpakken...;)

Bloem2310 vindt dit leuk.
  7. auroraa

auroraa Niet meer actief

Ik weet niet of het door de hitte komt maar mijn peuterdochter van 2 en mijn kleuterzoon van 4 huilen en jengelen ook heeeeeel veel sinds een week of 2 en ze zijn allebei doodmoe maar slapen super slecht

Deel Deze Pagina