Wat te doen met een kind van 1 jaar...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik deed altijd babyzwemmen met Sophie,maar omdat ze er steeds ziekies van wordt en de laatste keer oorontsteking stop ik er voorlopig mee...ik vind dat best jammer...
    Maar wat kan in nog meer gaan doen met een kindje van 1 jaar...?
    Thuis is ook elke dag maar hetzelfde en ik heb het idee dat ze zich een beetje gaat vervelen?

Alle ideeen zijn welkom ;)

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Naar een kinderboerderij toe misschien? Diertjes kijken?

3. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Je kan van alles doen met een kindje van 1 jaar, zeker nu het weer wat mooier weer gaat worden. Naar de kinderboerderij, de eendjes voeren, gezellig op visite bij iemand, een lekker stuk wandelen of fietsen, koop een zandbak en laat haar lekker in de zandbak spelen etc.
    Ik kan iig niet wachten tot het zomer wordt!

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ja dat doe ik ook wel...maar ik bedoel in de trant van zwemmen of muziek op schoot...

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Ik doe niets met Kylian, in zoverre, ga niet zwemmen,gymmen o.d.
    Ik heb ook niet het idee dat hij zich verveeld, de wereld buiten huis is nog zo groot en vol nieuw dingen om ontdekt te worden.

Onze dagen zijn dan ook heel verschillend in gedeelt.
    Als het regent doen we wat binnen, dat kan variëren van samen de was doen, tekenen of verven, brood of koekjes bakken.

Als het mooi weer is lopen we naar de bakker of de plus of gaan we eendjes voeren of naar de hertjes kijken (en de geitjes en de kippen ;) )

Groetjes anita

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn boefje van ruim 1 vind het groot feest als we naar de supermarkt gaan en daar naartoe wandelen. het wandelen vind ie geweldig maar boodschappen doen ook, kan hij zelf iets vasthouden, en vooral alle mensen die naar hem kijken inpakken met z'n lach :D
    verder vind hij liedjes zingen heel leuk, samen door huis stappen (hij kan nog niet los lopen dus vind het heel leuk als ik hem helpt), kort dvd'tje van nijntje oid kijken...
    ik doe ook geen bijzondere dingen hoor, hij vind de gebruikelijke dagelijkse dingen al heel spannend :)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook wandelen in de wagen of zelf met hem wandelen (wat hij echt het einde vind!), diertjes kijken en voeren (nou ja, hij voert zichzelf dan), met zijn driewieler wat wandelen, ergens op visite gaan. Binnenshuis samen zingen, verfen, tekenen, boekjes lezen, gezellig op de bank een filmpje kijken met wat lekkers erbij. Binnenshuis zijn allemaal dingen voor korte duur, maar toch afwisselend allemaal! Maar ook samen poetsen vind hij geweldig, dan krijgt hij ook een doekje in de handen en gaat dan ook alles poetsen!

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    waarom wordt ze er steeds ziekjes van eigenlijk? bestaan er geen buisjes ofzo die je in haar oor kan doen tijdens het zwemmen?
    ja ik weet niet wat je anders kan doen wat met zwemmen te maken heeft eigenlijk...

brooddeegfiguurtjes maken vond ik vroeger helemaal geweldig!
    :rolleyes:

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    we gaan als het even kan iedere dag een rondje lopen of fietsen. zou gewoon eens in de gemeentegids kijken of er iets van muziek of sportactiviteiten zijn voor beebs

10. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik ga lekker met mijn dochtertje fietsen of buiten lopen. Ze kan al zelf lopen dus vindt het altijd erg leuk als we buiten gaan "spelen". Verder vermaakt ze zich prima binnen met haar speelgoed.

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    oooh wij doen zoveel, vervelen ons nooit. Lekker fietsen naar de hertjes...wandelen naar de eendjes en brood geven, op visite bij een vriendin met een kleine....straks fietsen achter het huis....in de zandbak, op de schommel....van de zomer naar de dierentuin

12. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Babygym? Of bij ons in de buurt zijn er speeluurtjes voor kleintjes waar je als moeder dan ook mee kan. Ben daar nog niet geweest, maar misschien is dit bij jou in de buurt ook>

Deel Deze Pagina