Tips voor dreumes met zweetvoetjes? Geox? Katoenen sokken?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by eve, Apr 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn heeft best wel last van natte voetjes :(

Zou nu graag 100% katoenen sokjes voor hem kopen maar kan die nergens vinden...

En heeft iemand ervaring met Geox schoenen?

Andere tips zeer welkom! :D

2. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Misschien helpt wassen met zeep en dan talcpoeder eronder. Volgens mij kan je bij de hema gewoon katoenen sokjes krijgen hoor en anders doe je je kindje helemaal geen sokken aan. Buiten sokjes en leren slofjes die ademen. Heb zelf een paar schoentjes van H&M die niet goed ademen. Krijgt Fleur ook zweetvoeten van.

Succes, M

3. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

Jan 2, 2008
    239
    0
    0
    marijntje, met 1 jaar en 3 maanden lopen veel kinderen al gewoon goed hoor en dan heb je buiten niets aan leren slofjes.
    Ik zou ook kijken voor Geox, wij hebben ze voor ons zelf en ze werken echt.

4. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ja ik zag te laat hoe oud hij was. Maar katoenen sokjes kan je toch wel gewoon krijgen?

M

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,255
    4,483
    113
    Kylian is ook zweetvoeterig ;)

Wij hebben op dit moment geox voor hem en daar heeft hij er een stuk minder last in.
    Wat wij wel doen is dat we 2 paar schoenen voor hem hebben die we elke dag wisselen zodat het andere paar goed kan uitademen :) .

Zelf heb ik sindskort ook geox en vreemd genoeg heb ik daarin juist last van natte kouzen (maar misschien komt dit ook omdat ik elastische kouzen draag) terwijl ik dit niet heb met een paar wandelschoenen.

Groetjes anita

Share This Page