Whitney sliep eerst van 19.30 tot 8.00 en van 8.15 tot 11.30 maar nu is ze om 5.00 wakker en wil niet mer terug naar bed en zit alleen maar te huilen als ze later naar bed gaat komt ze er ook om 5.00 uit daus het heeft geen nut om haar later in bed te doen. Weet iemand wat er gaande is?
Ik weet niet echt wat de reden is maar mijn dochter (geboren 5 april 08) heeft precies het zelfde. wij denken zelf dat dit komt omdat ze haar dagritme opnieuw inricht ook met de slaapjes overdag.
Hier hetzelfde alleen om zes uur is ze klaarwakker, ik denk zelf een fase, ook slaapt ze veel lichter dan normaal, en is vaker s'nachts even wakker, vaak volstaat het geven van een speentje, maar soms moet er ook een beetje drinken aan te pas komen. Het gaat hier nu al een paar weken zo. Vervelend he zo vroeg al in de kamer te zitten! Henriette
Smiddags slaapt ze nog een uurtje meer niet maar ze mist zo wel wat uurtjes slaap. En ze is heel de dag niet te genietten
hier is ze tegen 8 uur al weer hardstikke moe, dus gaat dan weer naar bed dan slaapt ze nog zo'n twee uur en daarna niet weer henriette