Ik zit nu echt te kwijlen achter de computer, ik gooi van de week m'n winkelwagentje vol met alleen maar pompoenen Alles lijkt me zo lekker....m'n maag knort alweer, maar nu vanwege de lekkere trek
Pompoen risotto is erg lekker, dit recept is super! Is ook een erg goed restaurant. Pompoen risotto van restaurant De Watergeus - recept - okoko recepten En hartige taart met pompoen, was ook erg lekker. Hartige Taart Met Worst ,ui En Pompoen recept | Smulweb.nl
Ook lekker in pompoensoep,cayennepeper en een snufje kaneel naast de standaard ui/prei wortel en groentenbouillon,en de pompoen eerst roosteren dat geeft een lekkere smaak eraan.
Pompoenpannenkoekjes, heel makkelijk.. Tik op google arepa di pompuna en je ziet het recept.. Wij doen ook pompoen in de kippensoep.. Soep met kippenvleugeltjes, mais, zoete aardappel, gewone aardappel, wortel en groene bakbanaan.. Ik doe altijd 2 liter water en 2 pakjes kippensoep van honig en dat al het bovenstaande, heerlijk jammie.. Vooral nu het weer kouder wordt.. !!