Wat te doen met een (zwarte) trouwjurk?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Die van mij ligt opgevouwen in een koffer achter de schuine kant.
    Paar keer proberen te verkopen, maar voor 100 euro ga ik hem dan weer niet weg doen.

2. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Micchan gefeliciteerd, het is je/jullie zo gegund!

En on topic: de mijn staat op een paspop op mijn slaapkamer.

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier geen zwarte maar een ivoorkleurige. Hij ligt overigens in zijn doos op de bovenste plank van de kledingkast. :p

Ik wil hem in de herfst van dit jaar nog een keer aan, dan geven we nog een bruiloftsfeest. Hebben we vorig jaar mede door mijn zwangerschap niet gedaan, dus nu kan ik hem 2 x aan! :D

Liefs,

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Staat op een paspop boven aan de trap!! Maar dan moet je wel een plekje hebben natuurlijk.

5. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Oh wauw! Ik val even keihard binnen, maar wat gaaf! Gefeliciteerd!

6. Sifra

Sifra Niet meer actief

Idd, op een paspop?
    Hier hangt 'ie na 10 jaar nog ongewassen op een hanger, maar wil hem van het voorjaar goed wassen en dan op een paspop op de overloop.

Micchan; van harte :)

7. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Oef, ja die hangt hier ook al 7,5 jaar op zolder.
    Niet gewassen en inmiddels wat aan het verkleuren.. geen idee wat ik ermee moet maar wegdoen is mij nog niet gelukt.

8. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik heb van de rok een doopjurk laten maken.
    Het topje en het jasje zijn nog intact, de sluier heeft 1 gaatje. Ze hangen in een zak in de kast.
    Misschien dat ik ooit nog eens een bijpassende rok laat maken voor bij het topje en het jasje voor ??jarig huwelijk, als ik het dan nog pas.

Misschien kun je er een kortere jurk van laten maken of een gala jurk?
    Of gewoon bewaren voor je kinderen voor later om te verkleden, deden wij thuis ook met de jurk van mijn moeder.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou het is heerlijk off-topic, maar bolkje vind het vast niet erg dat ik je feliciteer!! Gefeliciteerd!

10. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    De mijne is na de bruiloft wel gestoomd, hangt netjes op een hanger in een zak op zolder. Ik heb wel gedacht om hem te verkopen, maar voor 100 euro kan ik hem echt nog niet weg doen. Dan blijft hij lekker nog maar even hangen.

Edit, ik weet niet wie het net over de kosten van stomen had, maar die van mij kosten dacht ik 80 euro.

11. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ha meestal ben ik jaloers op je lijf maar nu even niet, ik pas die van mij na 10 jaar nog steeds ;). Heb die van mij direct na het feest professioneel laten stomen en hij hangt nu in een kledingzak op zolder. Trek m elk jaar op mijn trouwdag aan :D.

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Geen trouwjurk hier, maar een blauwe tuniek en witte broek.

Hangt in de badkamer aan een haak. Ik kijk er elke dag op :).

Plan was om het ook bij feestjes aan te trekken en echt "af te dragen" maar we zijn nu 8.5 maand verder en ik krijg het niet over mijn hart (en krijg het ook niet over mijn hart om het maar in de kast te stoppen).

Tuniek is ook nogal een speciaal stofje met bovendien glitter-palleten op en zou eigenlijk gewassen moeten worden ... Maar dat zal ook wel droogkuis worden.

Mijn man heeft zijn hemd en broek wel al verschillende keren aangehad.

13. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.015
    6.758
    113
    zuid-holland zuid
    Ik had een losse rok en top met daarover heen een jasje. Afzonderlijk vanelkaar heb ik het nog een aantal keer gedragen. Naar een gala-feest van het werk bijvoorbeeld. En als we uiteten gaan als we x jaar getrouwd zijn dan doe ik ook 1 ding van m'n trouwkleding aan ;)

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

2013 getrouwd en hij hangt gestoomd op zolder. Volgend jaar wil ik hem aan naar back to the wedding een feest waar je in je trouwkleding heen kan met m'n vriendinnen. Tot nu toe was elk jaar iemand zwanger maar volgend jaar als het goed is alkemaal niet( iedereen net bevallen ;) en daarna? Geen idee verkopen ga ik niet doen.

15. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Heb je een foto? en welke maat is het?

16. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Die van mij hangt ook in de kast op zolder. Heb deze wel laten stomen, maar is er niet schoon van geworden. Kan 'm dus niet verkopen. Ik zou dat persoonlijk wel doen als de jurk niet zo vies was aan de sleep.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hij hangt hier op zolder. Ik heb hem laatst nog gepast, maar ik ben (volgens mij) rond de tien kg afgevallen. Eigenlijk was het de bedoeling dat er een hemeltje van gemaakt zou worden, maar aangezien dat er blijkbaar niet echt in zit, denk ik dat hij terecht komt bij een bruid die zelf weinig geld aan een jurk te besteden heeft. Ik moet er alleen nog even de moed voor verzamelen.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier al een keer proberen te verkopen, binnenkort maar weer eens doen. Hij hangt hier maar in de kast.

@ micchan gefeliciteerd, wat mooi dat je weer zwanger bent.

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Sorry Bolkje even oftopic.
    Miccan wat een mooi nieuws, van harte gefeliciteerd.

Ot: Ik zoek ook nog een trouwjurk, maar ik wil graag een witte.

20. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben ook in het zwart getrouwd maar heb alles netjes opgeborgen, misschien gaat het ooit wel weg maar voorlopig zeker nog niet ;)

Deel Deze Pagina