Ik heb een lange kanten jas, en een jurk met paar meter sleep. Deze hangt op zolder en daar blijft hij ook. Stomen heb ik 3 dagen na trouwerij gedaan en kostte nog geen 50,- terwijl ik echt veeeeeeel meters stof had. En de kanten jas heb ik in een sop gespoeld en over een droogrek laten drogen.
Als je echt waarde hecht aan je jurk zou je kunnen overwegen om hem te laten vermaken tot een " dagelijkse " jurk. Wij gaan eind oktober trouwen in Las Vegas en ik draag een rockabilly jurk met een witte petticoat eronder.... Na de bruiloft draag ik deze jurk ook nog,dan alleen een amdere kleur petticoat eronder...
Even offtopic, Miccan,van harte gefeliciteerd met jullie wondertje op komst.. Heel veel liefde,geluk en gezondheid wens ik jullie.
Dit heeft mijn moeder ook laten doen van haar trouwjurk.. De sluier was het doop kleed en van de jurk heeft ze een doop jurkje laten maken.. Achteraf best zonde want ze had echt een hele mooie trouwjurk die ik best had willen dragen na een kleine aanpassing.
Hier hangt hij op zolder, gestoomd en helemaal schoon dus! Ik bewaar hem om er een fotoshoot mee te doen waarin me dochter hem draagt!
Mijne hangt nog bij de bruids winkel .. Ben ook zo bang dat de sleep zo vies word .. Ik ga hem niet verkopen .. Hij is zo duur inclusief maak kosten .. Dus hij gaat echt niet voor 100,- weg .. Exclusief maak kosten was hij3000,- dan nog 500,- maak kosten erbij .. Dus ga een paspop kopen en daar gaat hij op 😊
Ging gelijk ff terugscrollen en gefeliciteerd Micchan ...oh en m'n trouwjurkt hangt in de hoes aan de zijkant van de kast
Mijn moeder had de mijne verkocht en ik vond dat absoluut niet leuk. Nu ben ik er wel overheen, maar het is toch een leuk aandenken.