Oké, gekke titel haha. Maar ik had dus haar lotion gekocht voor mijn dochter omdat ze lang krullend haar heeft. We willen al naar de kapper gaan om het wat te laten knippen, zodat het niet te snel gaat klitten. Ik dacht die haarlotion is misschien fijn om het wat glanzend en minder pluizig/droog te maken (ze heeft wel lekker zacht haar maar het staat alle kanten op met spelen en wil niet altijd staartje in) Maar jeetje, het maakt haar haar ontzettend droog onder en vet boven! Ik kan er dus niks mee. Waar zou ik het nog meer voor kunnen gebruiken of kan het beter de prullenbak in?
Misschien in een sprayflesje overgieten en als een soort mist gebruiken om iets naar Zwitsal te laten ruiken? De kleertjes van je kindje bijv.
Dan haal je bij de hema/kruidvat/action/etos/ergens anders zo een reissetje. Natuurlijk wel ff opletten of de sprayflacon erbij zit Kun je ook nog hergebruiken! http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/organize/onderweg/reisset-(11854055)
Je kunt van die spray kopen die je niet hoeft uit te wassen. Ruikt heerlijk,verzorgd en ontklit meteen.
Niet van zwitsal denk ik? Deze gebruik ik niet meer voor haar haren, slechte troep. Wilde het inderdaad gebruiken om op kleding te gaan sprayen
In dat flesje doe ik dus altijd een scheutje haarlotion,daar water bij en dat gebruik ik om de haren van zoonlief in de ochtend te temmen. Hij heeft erg stug haar,en in de ochtend staan er altijd diverse plukken overeind die niet plat willen. Spuit wat van dat spul erop en klaar.
Ik snap het, maar het maakt die van mijn dochter erg droog bij de punten. Verder als ik haar haren kam, is het wel normaal. Maar ze heeft soms wat kortere plukjes en als ik haar haren in een staart doe, piekt dat soms zo, dus wilde daarvoor iets verzorgends hebben wat een beetje glad maakt zeg maar en niet vet. Ik zag ook dat het tweede ingr. alcohol is! Gebruik ik niet voor mijn haren en zeker niet voor haar haren.
Hmmmm bedankt dat je het zegt van de alcohol,ik heb de lotion van het c1000 merk en zal eens kijken of het daar ook in zit.
Alle haarlotions die ik tot nu toe heb gezien zit alcohol in! dat is de reden dat ik ze ook maar niet meer gebruik. Ik was de haren van mijn zoontje met Weleda babyshampoo en dat helpt wel een beetje tegen droog haar en een droog huidje. Hij was in een paar weken van het grootste deel van zijn berg af toen.
Berg heeft onze dochter nog nooit gehad gelukkig. We gaan haar haartjes sowieso wat korter knippen (tot op haar schouders denk ik, het is nu halverwege haar rug!) Heb trouwens een spray fles van robijn gevonden die ik niet gebruik, heb dat leeg gegooid en die haarlotion daar in gedaan. Kijken of ik het ga gebruiken
Zwitsal kan een hele droge hoofdhuid veroorzaken met roos of berg. Sinds ik de etos eigen merk baby lijn gebruik heeft ze super mooi haar gekregen. In die shampoo's etc zit geen parfum, ph neutraal, zeepvrij en zonder parabenen. Ze hebben ook haarlotion. Bijkomend voordeel is de prijs. Shampoo is 1,79 voor een flesje.
Klopt, ik gebruik altijd kruidvat eigen merk, ze had altijd zacht en glanzend haar, 1 keer die zwitsal gebruiken en zo droog als ik weet niet wat. Direct gestopt!
Ik gebruik spul van de kapper voor mijn dochtertje Glanst enorm en geeft heel zacht haar zonder een enkele klitten. Ze heeft ook krullen laat het nooit te lang groeien nu heeft ze een stoere bob lijn staat heel leuk. Als shampoo gebruik ik Zwitsal schuim. Hier altijd hele zachte mooie krullen totaal niet droog of vet oid
Hallo, Ik zelf ben een curly girl. Was mijn haar alleen met conditioner. Gebruik geen shampoo ivm 'slechte' ingredienten zoals silicones en sulfates. Daarvan krijg ik erg droog haar. Hoop dat je iets hebt aan deze info. Sinds ik de curly girl method ken/gebruik is mijn haar zacht, makkelijk doorkambaar enz enz. Mijn haar is blij haha. hier een link van de methode 3 Ways to Follow the Curly Girl Method for Curly Hair - wikiHow Ik gebruik nu een conditioner van de action 900ml 1,72 (foto1) Foto 2 die aloe vera is ook een goede, maar kon ik in mijn action niet vinden. Ps: ik weet natuurlijk niet of het voor babys/kinder haren goede conditioners zijn. Maar wilde mijn mening/verhaal voor de krullen delen.
Ik gebruik tegenwoordig het merk o&m. Hier zitten geen sulfaten siliconen of parabenen in. Er is een spray om te ontklitten ennverzorgen en die is echt heerlijk...., is alleen bij de kapper te koop