Ik heb altijd zilvershampoo van de kapper gehad, maar dit begint een duur geintje te worden. Welke zilvershampoo hebben jullie en hoe bevalt de shampoo?
Zilvershampoo is onnodig heb ik inmiddels ontdekt. Het gaat om de stap erna! Ik zweer bij L'oreal professional CC cream voor blondes. 1 druppeltje door je reguliere cremespoeling mengen en al het geel trekt uit je haar. Wel goed de douche schoonmaken daarna want het is paarser dan paars. L'Oreal Serie Expert Vitamino Color Corrector Blondes
Ik gebruik hetzelf niet, maar mij vriendin die een bloedhekel heeft aan warme tinten in haar haar, gebruikt de Schwarzkopf.
Schwarzkopf gebruikte ik. En had ook nog een wat duurdere, een heel klein flesje was dat maar het werkte echt goed als het niet lukte met Schwarzkopf, volgens mij heet het Provoke.
Gewoon zilvershampoo van Kruidvat eigen merk. Werkt prima! Alleen niet langer dan 5 minuten laten intrekken want dan word je grijs
oe ik lees even mee! Ik heb nu sp wella van de kapper die zit tussen de 15 en de 21 euro. Erg fijn maar wel wat duur. ik meng deze wel altijd met de gewone shampoo want hij is heel donker paars.
Als je je douche goed na spoelt, word het dan ook goed schoon of moet je echt schrobben? Want na elke wasbeurt (2 keer in de week) heb ik geen zin om mijn douche nog eens schoon te gaan maken haha
Nou, bij ons blijft er altijd een laagje schuim staan in de douchebak. En als dat wit is dan zie je dat niet zo. Maar als dat paars is ben je je er ineens heel erg van bewust dat er nog wat achterblijft. Ik moet dus gewoon met de douchekop goed de bak naspoelen voordat ik uit de douche stap. Maar verder is het wonderspul.
Tnx! Ik gebruik geen crèmespoeling onder de douche, maar pas na het douchen (van glus kur) dus ik ga voor de zs van het kruidvat!