Zilvershampoo

Discussie in 'De lounge' gestart door Mien30, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik heb altijd zilvershampoo van de kapper gehad, maar dit begint een duur geintje te worden.
    Welke zilvershampoo hebben jullie en hoe bevalt de shampoo?

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Zilvershampoo is onnodig heb ik inmiddels ontdekt. Het gaat om de stap erna!
    Ik zweer bij L'oreal professional CC cream voor blondes. 1 druppeltje door je reguliere cremespoeling mengen en al het geel trekt uit je haar.
    Wel goed de douche schoonmaken daarna want het is paarser dan paars. :)

L'Oreal Serie Expert Vitamino Color Corrector Blondes

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik gebruik hetzelf niet, maar mij vriendin die een bloedhekel heeft aan warme tinten in haar haar, gebruikt de Schwarzkopf.

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.015
    546
    113
    ik heb ook de swarzkopf. werkt goed

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Schwarzkopf gebruikte ik. En had ook nog een wat duurdere, een heel klein flesje was dat maar het werkte echt goed als het niet lukte met Schwarzkopf, volgens mij heet het Provoke.

6. PeAn

PeAn Niet meer actief

Gewoon zilvershampoo van Kruidvat eigen merk. Werkt prima! Alleen niet langer dan 5 minuten laten intrekken want dan word je grijs :D:p

7. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    oe ik lees even mee!
    Ik heb nu sp wella van de kapper die zit tussen de 15 en de 21 euro. Erg fijn maar wel wat duur. ik meng deze wel altijd met de gewone shampoo want hij is heel donker paars.

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Dat klopt helemaal. :D

Paars kan trouwens ook nog....

9. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Als je je douche goed na spoelt, word het dan ook goed schoon of moet je echt schrobben? Want na elke wasbeurt (2 keer in de week) heb ik geen zin om mijn douche nog eens schoon te gaan maken haha

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou, bij ons blijft er altijd een laagje schuim staan in de douchebak. En als dat wit is dan zie je dat niet zo. Maar als dat paars is ben je je er ineens heel erg van bewust dat er nog wat achterblijft.
    Ik moet dus gewoon met de douchekop goed de bak naspoelen voordat ik uit de douche stap. Maar verder is het wonderspul.

11. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Tnx! Ik gebruik geen crèmespoeling onder de douche, maar pas na het douchen (van glus kur) dus ik ga voor de zs van het kruidvat!

Deel Deze Pagina