Ben nu 5 weken zwanger zoals mijn onderschrift zegt. Mijn testen lopen mooi op van kv2v5 en zijn ook mooi donker. Wel had ik de afgelopen dagen soms heel licht bruinverlies. Was eerst echt alleen bij afvegen en sinds gisteren ook een klein druppeltje in m'n onderbroek. Het is echt weinig gelukkig vooralsnog. Gistermiddag was ik zo stom om een CB digitaal te doen. Ik wilde heel graag 2-3 zien staan als bevestiging dat mijn hcg goed oploopt want ik vind dat bruinverlies eng. Maar helaas gaf ie 1-2 aan. Het was wel middagurine en ik had veel geplast die dag, maar ik had met dezelfde urine eerst een kv2v5 gedaan om te zien of het nog wel geconcentreerd was en die werd wel weer dik. Ietsje lichter dan die ochtend, maar niet veel. Nu voel ik me alsof ik ongesteld moet worden. Heb het idee dat ik straks gewoon steeds meer ga verliezen en dat het einde verhaal is. Wel is het bekend dat mijn baarmoedermond snel bloedt door een lisexcisie die ik heb gehad. Wie had ook bruinverlies en menstruatiegevoel en is dat goed gekomen? Ben er echt zwaar depri onder dat dit miskraam nr 4 gaat worden.
Ik snap dat je erg onzeker bent, het lijkt me heel erg naar. Ik kan je niet echt advies geven want ik heb er geen ervaring mee.. Maar misschien kun je de verloskundige bellen en heeft die tips? Probeer voor zover dat lukt wel een beetje relaxed te blijven. Kan me indenken dat dat heel moeilijk is maar door te stressen kun je er toch niets aan veranderen mocht het helaas weer mis gaan. Ik hoop dat het een onschuldig bloedinkje is en dat je kindje blijft plakken! Over die cb trouwens, met 4 weken zwangerschap zou hij 1-2 moeten aangeven en volgens mij bij 6 weken pas 2-3.. Dus ik zou me daar niet heel druk om maken aangezien je kv test wel gewoon mooi donker was. Je zou eventueel vanavond weinig kunnen drinken en dan morgenochtend weer proberen. Maar aan het eind van deze week geeft ie vast 2-3 aan
Zou dit niet nog een innestelingsbloeding kunnen zijn als je 5 weken bent? Ik heb dit zelf nooit gehad, maar lees genoeg verhalen van meiden die dat wel hebben gehad. Ik hoop met je mee dat het allemaal meevalt en dat deze uk wel mag blijven zitten
Nuage, ik heb hier geen ervaring mee maar 'zie' je wel regelmatig in verschillende topics. Ik duim voor je dat deze wel mag blijven plakken!!
Hey meid, jeetje was lastig. het is echt 50/50 (wat al vreselijk genoeg is). Je zal het toch niet weten tot je een echo hebt en tot die tijd stressen is al helemaal niet goed wat dat betreft en hoewel ik begrijp dat je dit niet wilt horen weet ik ook niet of het echt nut heeft om te blijven testen. Toen het bij mij allang fout was gegaan had ik ook een veel mooiere test bij moeders voor moeders en toen was het vruchtje al een week niet meer levend. hcg kan gewoon blijven aanmaken in het begin hoewel het niet meer goed is.. zolang je geen stolsels verliest moet je proberen hoop te houden, moeilijk.. snap ik.. maar er zijn zelfs vrouwen die met bloed en stolsels en kramp nu toch een kindje hebben uit die zwangerschap. hopelijk is het dus een onschuldige bloeding want dat kan ook en komt de kramp misschien wel van de stress... heel veel succes!!!
Nou voor mij is het wel duidelijk. Nu bloed erbij en testje gedaan en die is lichter. Voel me alsof het ieder moment losbreekt dus dat zal dan wel.
Wat vervelend Nuage! Na 3 miskramen zit de angst er goed in en dan zeker als je nu weer bloedverlies hebt. Ik hoop voor je dat het niks is en dat dit een mooie plakbeeb is!
Klinkt niet goed meid. Ooh wat erg dit Bij mij verscheen vorige keer ook 1-2 wkn op CB terwijl ik 5 wkn ver was. 2 dgn later ging het mis. Sterkte
Oh meid ik leef echt met je mee. Weet hoe kut dit voelt de zoveelste denk je dan. Wou dat ik iets voor je kon betekenen. Dikke cyber knufff en je weet het je mag me altijd Pb'en hoor.