mensen beledigen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai,

ik heb constant het gevoel dat ik mensen beledig met mijn opmerkingen...:(

Dan zeg ik wat en dan hang ik op of gaan we uit elkaar en dan denk ik huh? Wat heb ik nou weer gezegd...? Dan weet ik dus niet hoe de ander dat heeft opgepakt en ben ik dus bang dat ik diegene heb beledigd.

Zo net nog, ik ga sinds kort elke week met een kennisje wat doen. Ik zei toen we uit elkaar gingen: "ik hoop echt dat ik volgende week niet meer mee kan" Daarmee bedoel ik dus dat ik hoop dat ik dan bevallen ben. Ik heb haar maar een mailtje gestuurd en dit nog even gezegd...maar ja...

Ik kan dus maw niet goed inschatten hoe ik doe en hoe anderen daar op reageren.

De hormonen vieren hoogtij hier en kan denk ik soms niet meer helder denken...

Hebben jullie hier ook last van?

2. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Hihii Dit voorbeeld maakt mij juist (positief) aan het lachen! Groot gelijk dat je zoiets zegt want je wilt je baby vasthouden!! Wellicht zijn het hormonen! Je hebt zelf door dat je misschien niet zo handig over kwam en dat heb je weer recht gezet toch? Wat mij betreft geen zorgen maken. En mensen die je kennen weten toch hoe je bent.

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Nou meid, ik vind dat helemaal niet iets raars hoor, als je dat gezegd hebt.
    Je zou van mij een lachend antwoord terug hebben gekregen van, ik wil jou hier volgende week ook helemaal niet zien. :D

Als vriendin ga je elkaars humor wel begrijpen en weet ze gewoon, dat jij dit niet naar bedoelde.

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik denk dat dat echt door de hormonen komt hoor! Ik had dat ook..maar ik was dan ook overal onzeker over!! :D
    Maar het was echt niet gek hoor wat je zei en dat snapt zij ook wel :)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha nou ik herken het wel en ik denk dat het gewoon komt omdat je met je gedachten er ook gewoon niet meer helemaal bij bent.

Ik zei vorige week tegen vrienden dat als ze niet op mijn verjaardag zouden komen (ze wisten het nog niet zeker omdat ze een weekendje weg hadden) dat ik hun sta-tafel dan ook niet meer wilde lenen...nou ja, kwam best lullig over en uiteraard bedoelde ik het niet zo, maar gelukkig moest iedereen erom lachen en werden er grapjes gemaakt dat ik normaal gesproken tactischer was :D

Zo was ik dus ook vergeten mijn eigen moeder&broers, en schoonfamilie uit te nodigen :)...het is trouwens wel goed gekomen hoor en waren ook zij gewoon aanwezig :)

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    haha, ik ben gelukkig niet de enige (of is dat ook weer een belediging...uhm :D)

Grapig toch wat die dingen met je doen. ;)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    haha wat een rotopmerking ;):D

8. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    whahaha echt je maakt de grappigste dingen mee wanneer je zwanger bent. ik heb dat ook regelmatig maar gelukkig kunnen mensen erom lachen alleen ik hoop niet dat ze gek van me worden want ik heb nog een hele weg voor me. soms kan ik niet eens praten of ik draai woorden om enzo.

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    oh ja....heel erg....ik heb dat één keer zo erg gehad dat ik de dokter heb gebeld :$

Ik leefde in een droomwereld, was (op het werk) helemaal van de kaart toen. Ik kon nog wel praten, maar ik kon me niet echt meer herinneren wat ik vlak daarvoor had gezegd, creepy. Volgens de dokter was het gewoon oververmoeidheid.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Whahaha je dokter moet ook wel gedacht hebben...:D

Deel Deze Pagina