Haha, ja je kind alleen laten is iets anders Als er ooit een 2e zou komen bij ons dan hebben we ook geen keuze natuurlijk. Maar voor nu houden we het graag voor onszelf als het eenmaal zo ver is. Buren vragen om stand by te staan is een goede.
Zou ik ook doen! Ik heb met ons zoontje echt heel lang in de weeën gezeten.. geloof mij, je staat dan echt niet toe dat je man even tussendoor naar huis gaat . In ons geval zou hij dan zo'n 15/16 uur alleen zijn geweest voordat mijn man de mogelijkheid had om weg te gaan.
Haha ja. Zou toch ook je buren vragen. Ik moest vorige keer 2 dagen blijven en dan wil je niet in hoeven zitten over je hond.
Hier de buren gevraagd voor de kat. Beestje kan wel in huis blijven maar het is voor haar fijner om buiten te zijn voor een paar uurtjes. Buurvrouw is zo gek ook nog om poes meerdere keren per dag er in of er uit te laten. Kattenluikje kan bij ons niet. Dag na de bevalling heeft ze ook nog voor poes gezorgd omdat wij nog in het ziekenhuis waren. We hadden van te voren afgesproken dat we de sleutel bij hun in de brievenbus zouden gooien. Van te voren een briefje klaar leggen met uitleg van hoe of wat is ook handig. Bijvoorbeeld dat jullie hond om zo laat zo veel brokjes mag.
Toen mijn vliezen braken en de weeën direct achter elkaar kwamen heeft mijn vriend snel de hond uitgelaten. We hadden eigenlijk niet echt een plan. Als de bevalling lang zou duren hadden we wel buren met een sleutel die we zouden kunnen vragen. Ook mijn ouders zijn naar het ziekenhuis gekomen. De bevalling was na 6 uur gepiept dus uiteindelijk heeft mijn moeder in ons huis geslapen om de hond snachts en sochtends te doen en wij zijn de nacht in het zkh gebleven. Ik weet niet of je al meer kinderen hebt en een snelle bevalling verwacht dan zou je hond thuis kunnen blijven en uitgelaten kunnen worden door iemand. Anders inderdaad onderbrengen bij iemand. Doe waar je zelf het beste gevoel bij hebt.
Nee dit is ons eerste kindje. Als ik in het ziekenhuis zou moeten blijven dan zou ie naar mijn ouders kunnen. Maar goed dat weet je natuurlijk pas als de kleine geboren is haha. Hij kan in ieder geval nog uitgelaten worden voordat we gaan en als het overdag is dan kan ie zeker wel een uurtje of 6 alleen blijven. Als we dan nog niet verwachten snel terug te zijn bellen we de buren wel
Bij de eerste hebben we de god op weg naar t ziekenhuis afgegeven bij mn ouders... Ik denk dat we bij deze ff de buren een berichtje sturen, ze hebben de sleutel van ons huis en zouden dam de hond even kunnen uitlaten..