Hai allemaal, Zoals de titel al zegt, is mijn dreumes niet enorm dol op brood. Ze eet meestal wel eenderde van een broodje, maar daarna gaat ze ermee gooien en weigert ze pertinent om te eten. Terwijl als ik haar dan een cracotte geef, cracker, of ontbijtkoek dan eet ze die vervolgens helemaal op, met smaak. Vandaar dat ik denk dat ze brood dus niet zo boeiend vindt. Mijn vraag: is het ok om haar dan systematisch na haar boterham een ontbijtkoek aan te bieden? Of is dit te zoet/ongezond? En zijn volkorencrackers/cracottes goeie broodvervangers? Ben benieuwd naar jullie mening/aanpak, tips en aanvullingen
Mijn zoontje vindt brood over algemeen gelukkig lekker, maar soms ook niet en dan probeer ik altijd eerst een boterham. Lukt dat niet dan een plakje ontbijtkoek. Wil hij dat ook niet, dan is het pech hebben. Succes ermee!
Ja precies, zo gaat het nu ook, maar wil niet dat ze aanleert dat als ze brood niet wil, dat er dan iets lekkerders komt. Voor je het weet wil ze helemaal geen brood meer... toch?
Tja ik vind een beschuit of een cracker etc een prima vervanger, maar oke, wie ben ik ! Overigens zou ik daarnaast wel ook altijd een sneetje brood aanbieden. Gewoon een sneetje brood en een ontbijtkoek of cracker op het bordje en lekker laten eten. Heb je weleens geprobeert wat ze doet als je haar sneetje brood in de broodrooster doet? Dan word het ook lekker knapperig als een cracker en eet ze het misschien wel op ! Hier vinden ze het altijd erg lekker!