Ik ben op zoek! Bij de h&m hebben ze slabbetjes, van die mini-kes, drie op een kartonnetje, met plastic vanachterkant. waar niks doorkan. vroeger hadden ze er met zo een achterkant van dikker plastic -achtig, kan het niet goed uitleggen, maar nu, hebben ze der nog, maar met meer een stofke vanachter. weet iemand waar ik die oude nog zou kunnen vinden? ( zitten altijd op een kartonnetje per drie , met verschillende kleurtjes.) ooooh ben zo op zoek iemand mss tips? mercikes!
geen tips. Silly billyz heeft slabbetjes met een plastic achterkant maar die zul je niet bedoelen denk ik..
Ik hem ideale slabben gevonden met een plastic achterkant: bij de ikea! Bij de kinderspulletjes! Ze zijn wit en eentje met roodgeruit biesje eromheen en de ander met blauwgeruit biesje. En er staan allerlei beestjes op. Ik heb namelijk een enorme kwijlerd, en hier gaat het kwijl niet doorheen... Ze zijn ook niet zo duur.
Heb even op de site van ikea gekeken, hier staan ze niet op. Maar je kunt ze wel in de winkel vinden, afdeling kinderland dus (ligt bij de slaapzakken, boxkleden e.d.)
echt??? heb ik er nog noooit gezien ( kun je er is een foto van trekken? laten ze echt niks door? want soms heb je van die slabben waar plastic achter zit, en toch doorlaten, en hier ook als em drinkt, jongens, de helft loopt er zo weer uit!! alvast bedankt voor je berichtje! ps, welke ikea ga jij?? ik in heerlen, zouden ze ze daar hebben? hoe zijn ze verpakt, per hoeveel? grtjs!
Even heel wat anders.. Maar als je kindje zoveel spuugt, is het misschien ook een idee om johannesbroodpitmeel te gebruiken.. Wij gebruiken dit ook voor door de voeding en hierdoor spuugt ie een stuk minder. We kunnen het niet te dik maken, omdat hij anders krampjes krijgt en erg harde ontlasting, maar als je er gewoon een beetje door doet, helpt het al een heel stuk..!! (het is een advies hoor, misschien heb je zo iets al geprobeerd dat weet ik niet..)
Ik heb er een hele stapel van liggen, die mag je zo van me hebben (tegen de verzendkosten). Ze zijn nog nooit gebruikt omdat ik ze niet fijn vind.
waaw super! hoeveel zijn er da zo? en kunt ge er is een foto van plaatsen? dan kan ik zien of het de juiste zijn!! het zou geweldig zijn! grtjs
hoi, bedankt voor je reactie, maar het is niet meer spuwen dat hij doet, gewoon veel zeveren of kwijlen hoe jullie dat noemen haha! toch bedankt voor je bezorgdheid!
waaw super! hoeveel zijn er da zo? en kunt ge er is een foto van plaatsen? dan kan ik zien of het de juiste zijn!! het zou geweldig zijn! grtjs