hoeveel knuffels heeft jou kleine in bed liggen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yellowsun, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ons mannetje heeft vanaf zijn geboorte 1 knuffel (pop van Woezel en pip) mee in bed.Maar nu hij bijna 1 is worden het er styeeds meer.Hij neemt ze zelf mee en voor hij gaat slapen nesteld hij zich tussen de knuffels.Het zijn er ondertussen al 6.
    Het begint nu ook wel aardig vol te worden in zijn bed en ik haal er steeds uit en zet ze op zijn plankje boven het bed.Maar hij gaat dan in bed staan en moet dan toch die ene knuffel hebben die hij mist.
    Hoevel knuffels neemt jullie kleine mee naar bed??

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Demi neemt 5 knuffels mee naar bed: winnie, tijgertje, knorretje, ijoor en lollifant

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Noah slaapt met zijn Zep en nog een ander knuffeltje. Verder hangt er een koetje aan de ene kant, die trilt&rammelt als je er aan trekt, aan andere kant een draakje met muziek als je er aan trekt. Hij checkt echt even of alles er is als we hem in bed leggen (kijkt allebei de kanten op, raakt even aan, en knuffelt de twee losse knuffels in zijn armen plat!).

4. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Is het erg? Ik doe geen een knuffel bij onze dochter in bed, veel te bang dat ze erin verstrikt raakt of erdoor kan stikken.

5. Een stuk of 3-4 hebben we er die wel bij hem in bed liggen. Maar als ie wakker is gooit ie ze er meestal weer uit :p
    Hij doet met de meeste helemaal niks, alleen zijn beer MOET mee.

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Op dit moment geen 1 meer. Ik vond haar een paar dagen terug helemaal schuin bovenin haar bed met grote Nijntje omgevallen naast haar.. Ik vertrouw het even niet meer.. Maar dat komt wel weer :)

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier 1 Dora waar een lichtje inzit die ze zelf aan kan doen, 1 hydrofiel, een zacht labellabellapje en een tutaapje

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Anoeska heeft een mr bean beer, knuffeldoekje van bumba, meisjespopknuffel en 3 spenen in haar bedje.

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    2, eentje slaapt ze echt mee die legt ze op haar gezichtje als ze dr oogjes dicht doet:) die andere heb ik er mee bij voor de sier (voor het geval ze die ene ooit kwijtraakt:D)

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    om de ledikantje wat 'kleiner' te maken hebben we een hele grote beer en een grote hond boven in de bed..

verder heeft ons dochter een knuffeldoekje (die van felicitas) die ze graag mee knuffelt.
    (is ook een goede manier om haar speentje op te vangen zodat ze het zelf weer kan pakken met haar mond ;) )

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier heeft madam 4 tutten in bed, waarvan ze er 1 echt vasthoud. De overige 3 legt ze over haar buik en gezicht of ze duwt ze door de spijlen naar buiten.

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra heeft een bumbaknuffel, een poohtutdoekje en een zachte pop en ze moet ook een hydrofiel washandje in haar bed hebben voor als ze haar neus moiet poetsen zegt ze!

13. mamarenata

17 sep 2008
    72
    0
    0
    Vanaf welke leeftijd lieten jullie een doekje of knuffel in bed liggen?
    Mijn dochter is nu bijna 5 mnd en slaap het liefst met een spuugdoekje maar dat haal ik na een half uurtje weer uit d'r bedje vind het nog een beetje eng.

14. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    @mamarenata: Ons meisje kreeg al met een week of 10 haar eerste tut, en nu heeft ze er 4. Ze legt haar tut al vanaf het begin op haar gezicht, maar ze kon die toen al zelfstandig weghalen, dus maakte ik me niet zo'n zorgen. Het ziet er idd in het begin wel eng uit, maar als ze het zelf weg kan halen zou ik zeggen laat lekker liggen.
    Maar dat is voor iedereen anders.

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier één knuffel en één tutlapje.

16. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hij heeft woezel het liefste en we hebben voor de zekerheid maar een tweede gekocht.Maar deze wil ij nu niet,hij is nog zacht en ruikt lekker.Ik heb hem zelf al een paar dagen mee naar bed genomen maar het mag niet baten.Iemand tips?Ik wil de dag niet meemaken dat we zijn goede woezel ergens kwijtraken...

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bij hem in bed leggen zodat zijn geur eraan komt.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb een poppetje die mijn moeder voor haar gemaakt heeft bij haar liggen. Die ligt al bij haar vanaf dat ze geboren is. En een heel klein schildpadje die ik gekregenhad van mijn man na de bevalling. Verder wil ik ook niet teveel knuffels. Bang dat ze op haar vallen. Maar ik weet dat ik als kind ook een stuk of 7 knuffels had. Bovenaan mijn bed en in een vaste volgorde. Zonder kon ik niet slapen. Dus ben benieuwd wat mijn dochter later gaat doen als ze zelf kan kiezen hahaha!!!

19. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Milan heeft geen knuffel in bed. Komt ook omdat hij op de buik ligt en ik verder zo min mogelijk in het bedje wil hebben.

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    2; 1 heel zachte knuffel van Teigetje en een lapje.(Iejoor of Knorretje):)

Deel Deze Pagina