Hey iedereen, ik ben nu bijna 18 weken zwanger van ons derde kindje! We hebben al een zoontje van drie, Gilles en een dochtertje van vijf, Zoé. Sinds kort weten we dat het een broertje wordt voor hen!! We zijn dus op zoek naar een passende jongensnaam! Voor een meisje hadden we al een naam gekozen (Louise) maar voor een jongen vinden we het hééééééél moeilijk! De naam moet passen bij de andere twee vind ik Ben benieuwd naar jullie voorstellen! alvast bedankt! xxx
Zeg je Gilles op zn Frans (sjill) of op zn Hollands? Didrik Dominique Olivier Rafael zijn typisch franse namen, als je het daar zoekt...
Bedankt voor de reacties! Ja Gilles is op z'n Frans en Zoé met het accent ook... dus zoek wel iets frans... vind franse namen meestal wel mooi! Tot nu toe vind ik Arthur het mooist wat hier al tussen staat!
Gilles, Zoé en... Aldrick Almer Arnaud Bastian / Bastiaan Camiel / Camile Casijn Casper Coyan Dareau / Daró / Daro Dennis Dinand Dion Emile / Emiel Eric Evian Felix Floris Gust Janick Jonathan Jorick Julian Julien / Juliën / Julièn Kobe Lander Leander Léon / Leon Loïc Luc / Luq / Luuq / Luuk Lucas Lucien / Luciën Marc / Mark Marcel Marlon Mathiz Matteo Maurice Maxim Nicolas Olivier Remi Rhobin / Robin Roben Roewan / Rouan Ruben / Rubin Sander Sebastian Seph / Sepp Seth Silvian Timo / Tymo / Thimo / Thymo Tobias Victor / Viktor Xavier / Xavi
Hier wat franse namen: Gilles, Zoé en Noalie Gilles, Zoé en Estée Gilles, Zoé en Maelys Gilles, Zoé en Aurélie Gilles, Zoé en Maelie Gilles, Zoé en Anaïs Gilles, Zoé en Amélie Gilles, Zoé en Lilou Gilles, Zoé en Noän Gilles, Zoé en Dominic Gilles, Zoé en Tibeau Gilles, Zoé en Laurent Gilles, Zoé en Julin (niet frans maar je het wel op zn frans uitspreken)
Ik moest meteen denken aan Zoé, Gilles en Guillaume. Mooi én Frans, maar misschien een beetje té Frans... Guillaume is wel een beetje een moeilijke naam voor Hollanders.
Misschien zit hier nog een mooie naam bij (ik heb de accentjes maar even achterwege gelaten): Destin / Destan Thierry Brice Richard / Ricard Beau Philippe Yannick Novan Micah / Mika Elias Joachim Isaiah Joel Josue Alain Valentin Augustin Pascal Benoit Laurent Christophe Stephane Damien David Evian Fabien Fabrice Firmin Noam Noel Gabriel Raphael Gaetan Keano Gervais Servais Gustave Ignace Julien Leandre / Leander Lysander Evander Mathis (A)Maury Matthe Merlion Olivier Ranier Roland Romain Bruno Samuel Sylvain Serge Sylvestre Yves Thomas Dominique Alexandre Franck Vincent Maurice Nicolas Jeff (Jean-Francois) Anthony Jimmy Jacky Roger Patrice Louison Armand Frederic Emilien Charles Andy Renaud Fernand Ferran(te) Dimitri Arno Didier Nog meer Franse jongensnamen vind je o.a. hier: Behind the Name: All Names[]=masculine&type_usage=1&operator_usage=is&value_usage[]=french Succes!
Oh ik had niet goed gelezen je zoekt alleen een jongensnam. Ik vin Juliën, Noän, Tibeau en Laurent het leukst.
Waarom eigenlijk Noän en niet gewoon Noan? Spreek je Noän anders uit? En zo ja: hoe in vredesnaam? Ik snap 'm niet..
Amai, bedankt dames voor al die leuke namen!!!!! We zijn er nog steeds niet uit maar heb nu wel stof tot nadenken!
Een van mijn favorieten in de Franse jongensnamen is toch wel Thierry. Maar die is al genoemd lees ik.