Ik ben met kerst altijd alle dagen bij mijn ouders thuis, daar slaap ik dan ook. Vroeger ging ik altijd met mijn oma naar de nachtmis, maar die is dit jaar overleden, dus nu ga ik denk ik met een vriendin mee. En dan 's ochtends lang ontbijten, 's avonds kerstdiner en dan komt mijn broer ook met z'n vriendin. Volgende dag weer ontbijten en verder beetje op de bank hangen, films kijken, boekje lezen..
Kerstavond komen sm. sv en sz naar ons thuis voor diner. 1ste Kerstdag gaan wij naar hen. Tweede kerstdag normaal gezien ook maar deze keer vertrekken wij dan net op vakantie.
Eerste Kerstdag zijn wij nog niet helemaal over uit. Of mijn schoonouders komen bij ons of wij gaan naar hun toe. In beide gevallen gaan wij niet koken, maar gaan wij Chinees eten. Tweede Kerstdag vieren we met mijn ouders en mijn zusjes + aanhang. Wij gaan dan uit eten.
Kerstavond bij schoonmoeder eten Nooit zin in.. 1e kerstdag ontbijten/brunchen bij mijn moeder en savonds gourmetten. Vind t altijd héérlijk. 2e kerstdag brunchen bij mijn vader. Maar nog niet echt iets over gehoord. Hij wilt deze keer een hele dag plannen, maar ook daar heeft niemand eigenlijk zin in We maken dan een 3e kerstdag voor ons drieën
1e kerstdag als t weer t toelaat naar de Efteling. 2e kerstdag van 8-13 werken, s middags naar me schoonmoeder.
Wij vertrekken 24 december met ons gezinnetje naar een vakantiepark en gaan daar kerst vieren. We hebben familie uitgenodigd om eerste kerstdag bij ons in het huisje te komen maar het is afwachten wie er komt. Verder gaan we genieten van ons gezin en de vrije dagen.
1e kerstdag gaan we met mijn ouders zwemmen in de Eemhof.De 2e kerstdag ws even bij mn schoonmoeder op visite. 's avonds lekker met eigen gezin gourmetten
Kerstavond lekker gourmetten met me gezinnetje en all you need is love kijken Eerste kerstdag lekker thuis en komen onze moeders langs en weet ik nog niet wat ik ga maken!! en tweede kerstdag ook gewoon lekker thuis alle hapjes opmaken en geen visite!
kerstavond uit eten met ons gezinnetje, 1ste kerstdag halen wij schoonmoeder op en thuis lekker eten 2de kerstdag naar mijn ouders en dan daar brunchen
Eerste kerstdag bij mijn ouders eten met de hele familie, cadeautjes en wijn. Altijd gezellig. Tweede kerstdag brunch bij mijn schoonmoeder. 'S avonds dan gewoon iets makkelijks eten en film kijken als onze uk op bed ligt...