Gisteren ochtend half twaalf.. Buurvrouw van straat hierachter klopt aan Er ligt een kat tussen de geparkeerde autos Onze kat kom ik heel snel achter mijn knuffelkatertje Na controle samen.met medisch aangelegde buuf komen we tot de conclusie dat hij is aangereden.. Ik woon in een 30 zone en nu blijkt.voor de zoveelste keer de jeugd net 18net rijbewijs weer als een idioot aan het scheuren te zijn geweest. Nu is mijn beestje de klos . Wat als er een kind loopt.. Zo hard als ze rijden op tijd stoppen is geen optie meer... Ben zo vreselijk boos... Hebben hem gisteren direct naar crematorium gebracht.volgende week kunnen we hem ophalen en strooien we hem uit
:x Sommige snuiters letten ook nergens op he... Ik zie dat hier ook, 30 km zone, nu komen in deze straat gelukkig niet zo heeeel veel auto's, maar om de hoek ligt een doorgaande weg, maar ook 30 kmzone hoor!! Moet je eens zien hoe ze daar af en toe scheuren, niet normaal! En inderdaad wat als daar es een kind loopt??? Een kat is ook al erg.. En waar is hun fatsoen gebleven?? Als mensen doorrijden nadat ze je auto raken is al erg, maar als het om een beestje gaat toch al helemaal..dat ze dan het lef hebben om even aan te bellen in de straat en te melden dat ze een kat hebben aangereden..dan hadden jullie misschien nog iets voor t beestje kunnen doen..zielig hoor hopelijk is ie dan op slag dood geweest, dat ie niet veel gevoeld heeft... sterkte!!
Stelletje sukkels. Liggen er drempels en zo om de snelheid uit de weg te halen? Misschien dat je daar eens met de gemeente over kan praten (mits het niet is!). Sterkte
Gecondoleerd met je kat. Erg he, als je je huisdier verliest. Maar heeft iemand het zien gebeuren? Anders mag je toch niet zo snel conclusies trekken. Ook met 30 km kan je kat al aangereden zijn.
Wat erg wat er met je kat gebeurt is heel veel sterkte. Wij wonen vlakbij het voetbalveld in een 30 km zone met drempels. Standaard na elke training of wedstrijd scheuren ze hier door de straat. Soms zo hard dat de auto bijna loskomt op de drempels. Dus die hebben weinig nu hier.
Gecondoleerd!! Hier 2 jaar terug meegemaakt met onze lieve kat. Ook 30km zone... Aangereden door iemand uit de straat....die niet 18 meer is, maar ergens eind 30......Maar volgens de verhalen van verschillende mensen, wel te hard reed....
ohh wat verschrikkelijk!:x ondanks of diegene wel of niet te hard reed.. hij had moeten stoppen en hier en daar moeten aanbellen om de eigenaar te vinden! hopelijk wil de gemeente de drempels dermate verhogen dat auto;s worden gelanceerd als ze te hard rijden.. dat doen ze hier ook vlak bij scholen en werkt prima!
hier 2 maanden geleden gebeurt met onze poes voor mijn ogen , gelukkig door dat ik het zag zaten we snel bij de dierenarts en heeft ze het toch overleefd ! het is inderdaad echt heel vervelend en pijnlijk hellemaal als zo,n beestje dood word gereden ! ook hier is de auto door gereden , helaas heb ik nooit het kenteken gezien ! en heb ik hem nooit kunnen aanspreken op het hard rijden en mijn kat aanrijden ! helaas is het in nederland wel zo dat als iemand je kat aanrijd hij niet mag door rijden ( door rijden naar een ongeval is strafbaar) maar mocht de bestuurder schaden hebben aan zijn auto moet jij als eigennaar het betalen ! hoe krom het ook is ! sterkte !
Eens, ook met 20 kan het al verkeert gaan. Maar dat makt het niet minder erg. Altijd erg om je dier te verliezen. Dit bevestigd maar weer waarom mijn kat dus niet los naar buiten komt.
Ahh wat de oorzaak ook is, wat naar om je beestje in zn toestand aan te treffen! Wat verdrietig.. Sterkte hoor!
Ik zo zeer zeker even bij de gemeente aankaarten dat jullie dus op bepaalde tijden (voetbal) last hebben van hardrijders in jullie straat en dan je buren ook vragen hierover te klagen. Dan heb je kans dat er toch nog andere maatregelen genomen worden. Wat betreft je kat een enorm verlies. Helaas is dit 1 van de risico's als je kat buiten loopt.