brutale vraag

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marilouise, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Even een hele brutale vraag, het is nog lang niet zover, maar vamavond hadden we het erover man wil graag een keer vliegen met zoon. Nu ben ik claustrofobisch al wordt het steeds beter te beheersen maar ik zou graag een keer naar turkijke all inn willen.
    Nu hebben we gezegd als zoon 4 is gaan we in september naar turkije all inn dit naast onze hoofdvakantie kamperen in spanje.

Nu vraag ik mij af wat betaal je daar ongeveer voor. uitgaande van 2 volwassenen en dan een jongentje van 4 dan.

zo hebben we 2 jaar om te sparen en ik 2 jaar om te zorgen dat ik dat vliegtuig in durf!:D

2. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Ligt er een beetje aan wat je wensen zijn.
    Wij gaan dit jaar ook in september naar een super de luxe resort met kermis ect.

Wij betalen voor 2 volwassen + kind van 3 jaar en kind van 1 jaar 2900,00 euro. ( voor 13 dagen )

Vorig jaar zijn wij ook naar een 5* all inclusive hotel geweest in september ( tukije, kusadasi ) en toen gingen we voor +/- 1600 euro ( voor 11 dagen ) hotel was minder luxe, en weinig voor kinderen te doen

3. marilouise

Het hoeft niet over de top te zijn ,maar als we het doen willen we het ook goed doen en dan voor een in onze ogen vakantie gaan waar we normaal niet snel voor kiezen dus glijbanen eventueel en eventueel wat animatie voor kids. wij zouden dan voor 8 dagen gaan omdat het een vakantie wordt naast onze hoofdvakantie.

4. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Misschien kun je nu eens vast kijken op internet bij reisbureau's.
    Selecteer een paar hotels die je mooi/leuk lijken, en maak een prijsbereking....

Voor turkije adviseer ik je in iedere geval om voor 5* te gaan.

:D

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

6. marilouise

natuurlijk kan je dat daar gewoon bekijken maar daar staan bijkomende kosten vaak niet bij vermeld! vandaar wat ben je er gemiddeld genomen voor kwijt

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als je op d-reizen gewoon doorklikt zie je alle kosten hoor...
    ik denk dat je minimaal 1500 euro kwijt bent.

Wij gaan nu naar tunesie. Volgens mij is dat ongeveer hetzelfde geprijst en betalen voor 2 volwassen, een kind en een baby 1350 euro all in. inclusief waterpark met 10 glijbanen en een heel animatieteam...

maar kijk eens op Familievakantie KidsWorldClub.nl dat is leuk met kinderen met nederlandstalige animatie en de totaalprijs wordt ook voor je uitgerekend.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je all-in gaat heb je buiten je souvenirs, excursies en evt. buitenlands gedestilleerde alcohol in principe geen extra kosten

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    behalve visum kosten voor turkije. 20 euro per persoon geloof ik?

Deel Deze Pagina