Ik zou het de eerstvolgende keer aantrekken zodat ze het een keertje zien en daarna niet meer. Mijn ouders en schoonouders komen ook elke keer met de meest amodieuze en onhandige kleertjes aanzetten. Als klap op de vuurpijl kwam min schoonmoeder vorige week aanzetten met een broek- en capuchontruisetje, waar, jajaja hou je vast; met koeieletters Miss nogwat op stond, compleet versierd met vlindertjes etc en in de kleur lila! En dat was voor mijn zoontje! Nou ze kan geen Engels en kijkt ook nooit naar de tekst die erop staat, dus dat kan ik enigszins begrijpen, maar die kleur en die vlindertjes! Ik heb tegen haar gezegd dat ze dat ding maar moet omruilen hoor.
Bij mensen die echt dichtbij stonden of hele dure spullen was ik eerlijk en vroeg ik of ik het mocht ruilen. De rest ging in de zak van max. Ik had me vooraf voorgenomen haar nooit iets te laten dragen wat ike cht niet leuk vond en daar ben ik bij gebleven
Wij hebben ook veel cadeautjes gehad.. Ik hoorde via via dat iemand een zoontje gekregen had en die het niet zo breed had.. Heb heel veel van de spullen die binnenkwamen voor die moeder meegegeven..Daar zat behoorlijk veel in; ook hele leuke kleding, maar dan is het net niet voor de periode wanneer mijn zoontje het zou passen.. Nog steeds heb ik wel wat liggen..Majah een tweede is op komst, dus kan het nog wel goed gebruiken.. en ik heb over het algemeen wel leuke & bruikbare cadeautjes gehad.. Misschien een idee om na te vragen of iemand ze nodig heeft?
ik heb zo'n 40 knuffels gehad.. wat ik ermee ga doen geen idee, maar ze blijven niet hier in ieder geval.
Ik had voor mijn eerste zoon 18 pakjes maat 68 gehad.... Ik heb alles bekeken en kwam er achter dat een groot deel van C&A was en van de Hema. Bij de Hema mocht ik het terugbrengen zonder bon. Ik kreeg handje contantje het geld van de kleding mee...(was toen 85 euro). Bij C&A mocht het ook terug maar moest ik het ruilen voor een andere maat en als dat niet kon iets vergelijkbaars kopen. Ik kreeg dus geen geld. Ik heb toen een kleding setje, (broek, shirt/vest) en een aantal broeken geruild voor maat 86. En een aantal shirts waren er niet in die maat meer, dus heb ik andere shirts uitgezocht voor het zelfde bedrag in een andere maat. Goede service vond ik het. Uiteindelijk had ik van die 18 pakjes nog 8 pakjes over en die heeft mijn zoontje gewoon gedragen. Bij mijn tweede zoon heb ik overal verspreid dat ik graag bonnen wilde omdat mijn eerste zoon in okt is geboren en mijn 2e ook. Dus konden ze elkaars kleren ook nog aan. HEt was wat moeite het uitzoeken van de kleding en het ruilen maar het heeft me veel opgeleverd. Dus gewoon proberen.. PFF lang verhaal
Mijn dochter heet Ziva, en we hadden mijn ooms en tantes een sms gestuurd dat ze geboren was en dat ze Ziva heet. Toen kregen we van mijn tante letters voor op de slaapkamerdeur. ZINA!!! Ze had het verkeerd gelezen. Mijn zusje heeft ze terug naar de winkel gebracht en vele leukere uitgezocht.
Oww dat is wel Lullig Guusje! Hier waren er ook mensen die moeite hadden met de naam Finn...kreeg iets waarop stond "Fenn" Heb je zo'n korte en makkelijke naam...en dan nog! Hahaha!
Dan valt het nog mee als je losse letters hebt en er is één letter fout. Erger is het als je iets hebt laten bedrukken en het is verkeerd gespeld. Dat kun je ook niet meer ruilen. Maar geloof mij, de persoon die zich geeft voelt zich vast veel lulliger.
Ik ben heel pietepeuterig qua kleertjes; als ik iets niet mooi vind, dan krijgt Julie het dus echt niet aan! Ook niet "voor de schijn" als we bij de gever op bezoek gaan ofzo. Ik heb een aparte doos "kleertjes die mijn smaak niet zijn" aangelegd. Daar zitten splinternieuwe kleertjes in die ik eeeecht niet mooi vind. Ik geef ze wel weg aan iemand die het wel mooi vindt, want nieuwe kleertjes in de prullenbak keilen, dat kan ik ook niet. Een paar kleertjes die "kan ermee door" zijn, bewaar ik voor in de zandbak bij wijze van spreken. Daar kan ze straks lekker in viezeriken en kliederen.
breng wat niet de goede maat of niet naar je smaak is naar het leger des heils of de plaatselijke kerk. Zij weten ongetwijfeld moeders te vinden die er het geld niet voor hebben en er dolblij mee zijn. In die kledingcontainers zou ik het niet gooien. De helft daarin wordt nat en vies door lolbroeken en dus direct weggegooid. Ik zou het netjes inpakken en afgeven of opsturen naar het leger des heils.
Kleding die niet mijn smaak was, stopte ik in de verzorgingstas als reservesetje. Een ander deel heb ik in de kledingbak gedaan voor het leger de heils ofzo. Sommige kleertjes heb ik ongedragen op MP gezet. Wij kregen van mijn SM een mand met kraamcadeaus die bestond voor 80% uit promotiemateriaal wat ze van haar werk had meegenomen en verder aangevuld met Wibra-spullen, zoals een molton in de verkeerde maat. Het is nu niet dat ze geen cent te makken heeft en wij zijn net verhuisd, dus ik hoef al die zooi niet. Dat hebben we met haar besproken en toen hebben we die spullen terug gegeven, zodat ze ze kon geven aan iemand die het wel kon gebruiken. Drama, drama, ondankbare loeders die we zijn .
ik ben al jayden zn "gewone kleertjes"aan het opsparen... de ,merkkleding verkoop ik via mp (kan t zelf ook goed gebruiken) maar straks als ik iemand hoor die het wat minder heeft en toch natuurlijk kleertje nodig heeft kan ik meteen wat brengen. En ook als ik oproepjes zie op i net dan geef ik vaak wat. en zo dus ook de "lelijke kleertjes"die we gekregen hebben een ander vind t misschien wel mooi en kan ik er weer blij mee maken.