Ons dochtertje heeft bij haar oortjes hele mooie pijpenkrullen, maar op de rest van haar hoofdje pluist het nogal. Dat komt ook omdat ik het best vaak was omdat ze de hele tijd eten in haar haar smeert Als ik het minder was krult het veel mooier, maar dat is dus geen optie. Wie heeft er een tip om haar haar mooier te krijgen?
eten geven met een badmuts zodat je het niet zo vaak hoeft te wassen nee alle gekheid op een stokje, je hebt bij de drogist heel mooi spul wat je in je haar kunt doen waardoor het zijn glas behoud, je hebt eigen merk en je hebt het van tom? (nog iets) tis wel prijzig maar het houd het haar wel schitterend mooi. eigen merk is iets van 5 euro en die van tom 10 euro (is een klein flesje en je hoeft er maar een paar druppels van op je hand te doen)
Onze zoon heeft een hele bos krullen en ook pluizig. Ik heb een paar dagen terug iets besteld vanuit amerika speciaal voor krullend haar ik ben benieuwd of het helpt want ik heb echt van alles geprobeerd... http://www.mariposa-import.eu/Haar_Prod ... a640a5bd98 Ik heb het maandag avond besteld en ik heb vandaag een mailtje gehad dat het product is verzonden dus het komt best wel snel aan.
Fenneke heeft ook hele kleine krulletjes,als ze heeft geslapen heeft ze een afrokapsel met klitten! Ik maak s`morgens haar haartjes vochtig zodat de kul terug springt in haar haren en doe er dan een beetje mousse in. Krullen blijven dan veel langer mooi. Het gekke is alleen,bovenop haar hoofd is het stijl en aan de achterkant van die kleine krullen,heel apart hahaha!
Ja mano heeft dat ook aan de achterkant allemaal van die kleien krulletjes en bovenop wat minder, maar ik doe er ook elke ochtend haarlotion in van zwitsal
O Nenuco dat is spaans he ? Ik heb ook nog een hele fles staan, hahaha, mijn tantes vorig jaar gekocht toen ze op vakantie waren naar spanje, ze vonden het zooo lekker ruiken.
Helpt het om het met een plantenspuitje een beetje vochtig te maken en de krulletjes er weer in te kneden? Dat doe ik vaak met mijn eigen haar. Werkt eigenlijk nog beter dan er wat in te smeren..
Bij mij maakt dt het alleen maar erger op het begin zit het goed maar in de middag is het 1 krul/pluizenbol... Maar volgens mij hebben jullie het meer over een skag in het haar dan echt krullen of niet?
ik heb afgelopen week een bos krullen weg geknipt lekker makkelijk nu , beetje gel boven in haar en achterkant is heel kort ,dus lekker stoere jongen met beetje gel stekels van maken , erg leuk maar ik weet krullen wil je neit gauw knippen ,,, ziet er zo schattig uit he ,maar ja ik vind lekker kort ook stoer nu
Bedankt voor de tips! Alleen is ons meisje allergisch voor Zwitsal. Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar krullenspul bij de drogist. Dat is toch gewoon voor volwassenen neem ik aan? Eigenlijk gek dat je geen haarstylinglijn voor babies hebt, of bestaat dat wel?
Ik koop voor mijn kids bij de toko speciaal voor kids haar verzorgings producten. In de meeste plaatsen in NL heb je wel een afro hair shop of een uitgebreidere toko. Ik zou dat halen en niet beginnen met spul uit de dogist voor volwassenen. Dadelijk heb je uitslag enzo.
er is wel babygel, maar das ook van zwitsal.... maar volgens mij zijn er wel meer merken die haarlotion hebben (weleda, zarqa) toen ik nog lang haar en krullen had (uit een potje, dat wel ) deed ik eens per week een beetje baby-olie in mijn haar ipv cremespoeling. even intrekken en dat uitspoelen. wel zorgen dat het niet op de hoofdhuid komt, want dan word t baggervet.... maar dat geld volgens mij ook voor lotions, dat je die niet op de huid moet smeren
Ik heb zelf pijpekrullen, je zegt zelf al dat je het vaak wast. Dat is echt NOT done met krullen. Misschien kun je het eten er alleen uitspoelen met warm water. haar haar stylen alleen met vochtig haar doen. zodra je krullend haar gaat borstelen gaat het pluizen. als het niet met warm water eruit te spoelen is, zou ik iets van een sjaaltje om doen met eten. Ook niet teveel vet en cremetjes erin smeren, je sluit daarmee de haren af zodat ze nog meer uitdrogen. ik zou een creme nemen op waterbasis, en dan eerst de haartjes nat spuiten met een plantenspuit, daarna even met de creme erdoor, en dan met je handen een beetje warren. succes!