Hoi hoi, wij gaan binnenkort een lang weekend naar centerparcs met ons meissie van 6 (dan 7) maanden. En dat wordt dus lekker zwemmen! Nou twijfel ik of ik wegwerpzwemluiers moet kopen of gewoon zo'n zwemluier van bijv de prenatal...Wat zijn de voor en nadelen? Die van prenatal zien er wel leuker uit! En aangezien ze dan 7 maanden is mag ze toch al wel wat langer in t zwembad blijven? Is hier een maximum voor? (kijk je blijft er natuurlijk niet uren inzitten..) Hier mama's met ervaring 'centerparcs met baby'? nog tips? Alvast bedankt! Mirjam
Wij hebben Alyna van de zomer in het badje bij mijn ouders in de tuin gedaan,gewoon met die wegwerpzwemluiers. Ze vond het reuze leuk, zeker met een bekertje waarmee ik haar nat (=minder koud) maakte. Ik weet niet hoe lang ze erin mogen blijven,ik deed dan een halfuur maar dat was voor madame eigenlijk niet genoeg. Zolang ze het leuk hebben en niet koud.... Oh ja, en over die zwemluiers kun je ook een leuk zwembroekje doen!
Hier ook altijd wegwerpluiers voor te zwemmen! En hoelang, gewoon even aankijken hoelang je uk het volhoud. Waarschijnlijk niet al te lang...
hier ook wegwerp luiers die andere van prenatal kun je gewoon wassen of niet nadeel is dan tijdens het zwemmen en hij/zij heeft gepoept moet je m eerst uitwassen
Hoi, Hier ook de wegwerpzwemluiers, wij gaan as weekend landal greenparks. Maar zwem iedere week met baby zwemmen al vanaf ze 12 weken was. En die wegwerpzwemluiers (wat een woord eigenlijk) was ik gewoon mee in de wasmachine en herbruik ik weer. Heb trouwens nog nooit gehad dat ze in de zwemluier had gepoept. Als ze dat zou doen zou ik die zwemluier natuurlijk weggooien. En toen t mooi weer was ook wezen zwemmen, was een half uurtje voor mevrouw niet genoeg. Maar dan gingen we ff wat drinken en dan gewoon weer een half uur! Veel plezier en geniet lekker van je weekendje!
Wij hebben ook zwemluiers gebruikt, maar vertrouw er niet te veel op dat ze (dunne) poep goed binnen houden! Zowel toen Sverre nog maar 4 maanden was als afgelopen zomer kwam het er lekker langs.. Zwemmen moet je denk ik af laten hangen hoe je kindje het vindt; vindt ze het leuk, kun je het langer volhouden. Sverre vond het met 4 maanden niets, maar afgelopen zomer was hij niet weg te slaan uit het zwembad!
de wegwerp "moet" je gebruiken je kan ze daar ook duur aanschaffen die van het kruidvat zijn ook prima.. en hoe lang gewoon ff aankijken heeft ze het koud dan lekker eruit of ff in een heet bad gaan zitten zonder bubbels om op te warmen. Teun vind zwemmen helemaal geweldig maar heeft het na ff ruim een uurtje het wel gezien... veel plezier
de bubbels stuwen de bloedsomloop omhoog.. hierdoor kunnen baby's peuters onwel worden omdat ze de warmte niet weg kunnen krijgen. wij sluiten ook af in het bubbelbad maar dan zonder de bubbels.... als wij hem evt zouden aanzetten komen ze hem gelijk af zetten
oja? ik ga ook regelmaitg met amy in het bubbelbad, ze vind bubbeltjes geweldig. wij gebruiken de wegwerpdingen van kruidvat met zwembroekje erover. de ene keer houd ze het een half uur vol. de laatste keer is ze er maarliefst anderhalf uur in geleven.
Bedankt allemaal voor de tips! Wegwerpzwemluiers met een 'echt' zwembroekje er overheen is ook een idee ja! Lijkt net ff wat leuker en ik heb idd een heeele schattige van nijntje Ben benieuwd hoe ze t gaat vinden! We gaan met 23 man..gezellig! en spannend hahah