Gister is ons dochtertje op haar hoofd gevallen tijdens het kruipen. Het was behoorlijk hard. Ze huilde meteen. Ik heb haar in de gaten gehouden. Ze was daarna niet suf, heeft geen bloedneus gehad. Ze bleef alert, heeft gegeten, niet overgegeven. Daarna nog een paar keer haar hoofd gestoten helaas. Maar er leek niks aan de hand. Toen ze naar bed ging sliep ze niet zo vast. Veel draaien. Toen ik naar bed ging werd ze ook wakker en reageerde alert. nu vanmorgen haal ik haar uit bed. Ik zag een donker sliertje uit haar neus. Ik kan niet zeggen dat het bloed was. Ze reageert alert, praat, heeft flesje gedronken. Je ziet niks aan haar. Er is alleen 1 ding wat opvalt. Als ze haar tong uitsteekt doet ze dat scheef. De tong helemaal aan de zijkant. Erg vreemd want dat doet ze nooit. Haar tong zit wel recht in haar mondje. Flesje drinken gaat dus wel. Misschien is het toeval, maar ik weet niet of dit nu erg is of niet. Weet niet of we een arts moeten bellen hiervoor.
Als je twijfelt altijd even een arts bellen voor overleg. Zij kunnen dan aan de hand van je verhaal beoordelen hoe verder. Sterkte en hopelijk is er niets aan de hand.
Ik zou wel even overleggen. Ben zelf dokters ass en wij zouden je dochter wel even willen beoordelen. Hoeft niets ersntigs te zijn maar liever het zekere voor het onzekere. Succes!