Die hebben we hier dus liggen voor straks op de babykamer. Deze rand wordt zeg maar halverwege geplakt; boven de rand krijgen de muren gewoon een neutrale kleur, daaronder wordt het groen of blauw. Ik heb echter nog nooit met zulk behang gewerkt; wie heeft hier ervaring mee? Plakt dat over het algemeen een beetje goed? Want je plakt het toch op een muur die... nou ja.... dat íe zo glad is als een velletje papier, dat kun je niet zeggen, snappie??? En ik ben zo bang om het te verknallen.... Misschien morgen ofzo effe stukje proefplakken....
Wij hebben hier ook een zelfklevende behangrand gebruikt. Ik zou het wel aanraden om met z'n tweeen te doen. Het is echt super makkelijk en je hebt geen druppels behanglijm die over je andere behang heen lekken.
Wou net zo'n topic openenen. WIj gaan verhuizen en hebben ook een zelfklevende behangrand voor me dochter liggen (prinsessen). EN die was behoorlijk duur dus was al bang dat die ook van de muur zou komen of iets. Blij om te lezen dat er hierboven gezegd word dat het ideaal is stelt me weer gerust
zou het idd ook met zijn tweeen doen, alleen is het haast niet te doen. wij hebben ook zo'n zelfklevende rand op de slaapkamer van de jongste, plakt goed hoor, maar het is net of het met de tijd steeds meer gaat "lubberen" (zit er nu een kleine 5 jaar)
Ik heb hier de kamer alleen gedaan met zo een behangrand en het is even aanpoten maar wel te doen. En het blijft ook nog goed zitten.
Hmmmm... tot zover dus redelijk hoopvolle reacties, mooi. @Wonders2: Inderdaad, hier ook zo'n dure rand..... En er zit natuurlijk nét niet genoeg op 1 rolletje, dus moest ik voor ca. 50 cm. een hele rol van 5 m. bijbestellen....