Tijdens mijn vorige icsi poging heb ik menopur gespoten. In januari gaan wij in een ander zkh verder en ga ik Gonal F spuiten. Ik heb nog 1800 eenheden menopur over. ( verpakkingen van 600 en 1200) Ik weet dat het te koop aanbieden illegaal is, maar "zomaar" weggooien wil ik ook niet. Weet iemand wat ik met de overgebleven hormonen kan doen?
Bij ons op de fertiliteitsafdeling kon je overgebleven medicijnen inleveren. Zij gebruikten het zelf of gaven het mee aan vrouwen die het zelf moesten betalen. Als je het naar de apotheek brengt, wordt het vernietigd. En dat is ook zonde...
Ik heb mijn restanten destijds ook aan de fertiliteitsafdeling gegeven (umcg). De apotheker vernietigt het inderdaad.
Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis Hier kan je het op zetten zodat dames die het zelf moeten betalen er gebruik van kunnen maken
Ik heb toen ik mijn vierde poging inging voor mijn dochter, van een lief forum vriendinnetje, een hele bups menopur gekregen! Dat scheelde mij erg veel geld! Ik ben haar nog dankbaar hiervoor... Nog meer omdat hier mijn dochter uit geboren is! Dus misschien 'ken' je hier iemand die je kunt pben of die jou kan pben?
Hier willen ze alles ook graag hebben bij de fertiliteitsafdeling. Ze gebruiken het bij de priklessen om te oefenen.
Inderdaad op het IVF-moeders forum aanbieden! Hier op ZP komen heel soms ook topics voorbij waarin erom gevraagd wordt, maar die zijn meestal snel weer weg omdat het op dit forum niet mag..
Hey Anja Probeer het aub aan iemand te geven die het zelf moet betalen ipv inleveren in de apotheek. Zo help je een ander stel! Liefs Jon