Hallo Dames, Ik weet niet precies waar ik dit bericht moet plaatsten maar misschien kunnen jullie mij helpen en heeft jullie kindje exact dezelfde. Onze dochter had er 2 maar is eentje verloren en eentje is tijdens het ziek zijn zo onder gespuugd dat hij blijft stinken. Het is een soort tudoekje met een beertjeshoofd kleur bruin.merk happyhorse Wij hebben er toevallig eentje cadeau gerkegen toen ik zwanger was en eentje voor de verjaardag van de kleine door de overgrootoma ( Ze weten allebei niet meer waar ze hem gekocht hadden) Ik doe er een foto bij want dit is echt de favoriete knuffel van onze dochter en zonder kan ze niet. Nou als jullie iets weten hoor ik het graag!
Volgens mij kun je hem op knuffie.com bestellen, zoeken op happy horse bear boogy. Vast ook nog wel ergens anders online te bestellen. Succes!
Let me google that for you: Prenatal - speelgoed - Knuffels - Happy Horse - Happy Horse - Bear Boogey Tuttle
Hier vond ik hem ook: bol.com | Beer Boogy Knuffeldoekje Met Rammelaar, Happy Horse | Speelgoed Knuffelplanet - groot assortiment nieuwe knuffels! Happy Horse tuttel beer Boogy bestellen, Feestwinkel Fun en Feest Happy Horse tuttel beer Boogy Happy Horse Knuffeldoekje Beer Boogy | Babypark
Ja had idd even niet zo snel geschakeld dat ik dat natuurlijk ook kon googlen. my mistake haha toch bedankt voor jullie reacties!
Heb je m al op 90 graden gewassen? Ik heb een blauw nestlebeertje vor mijn zoontje en als die erg stinkt was ik m op 90 graden, kan dat ding gerust hebben en dan ruikt hij gewoon naar wasmiddel.