wat te doen met mijn kapsel????

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat kapsel van 8 jaar terug staat je errug goed. Ik zou zeggen: foto meenemen naar de kapper en nadien even langs de drogist voor een doet-het-zelf-pakje verf :)
    Een gewone kapper moet dit prima kunnen knippen namelijk hoor!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou teigertje dat kapsel staat je heel leuk, alleen zou ik ze niet meer zo kort doen. De kleur is erg leuk en kun je inderdaad ook zelf doen. Heb je geen familieleden of vrienden die je even kunnen helpen? Je hebt ook die pakjes verf waarmee je zelf streepjes door je haar kunt maken in blond.

Knip ze mooi in lagen, sluit het iets aan op de langste delen van je pony en laat de punten mooi lang of in ieder geval tot over de schouders. Dat zou ik doen!
    Leuk hoor.

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    de ideeen de ideeen :D.

Ik denk dat ik morgen idd een foto van 8 jaar geleden meeneem, en zeg dat ik zoiets weer wil (zonder verven).
    Hahaha nu moet ik deze gedachte nog volhouden en niet terugkrabbelen, wil graag iets totaals anders. Valt niet mee, lange haren weer afknippen, zo bang dat t lelijk word :)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een voordeel: het groeit ook gewoon weer aan :)

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Een goede kapster kan daar wel wat mee en indd, het groeit weer aan ;)

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    dat klopt dan wel weer :D. De vorige keer heeft t 5 jaar geduurd, van schouderlengte tot zoals je zag op de vorige foto.

Zal morgen als het lukt een foto plaatsen van m'n nieuwe look.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben van die lengte die jij nu heb, naar ehh kort KORT kort gegaan :p was het zó zat allemaal dat ik een klasgenoot van me heb laten knippen. was zo weer aangegroeid :D

8. susy26

susy26 Niet meer actief

denk ook dat laagjes en een mooi kleurtje erin als je dat wilt , dat doet ook veel. Succes, enne laat je het wel even showen?

9. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Nee ik vind het echt zonde als je je haar weer de lengte laat knippen als op de tweede foto. Je hebt prachtig lang haar! Zou ik ook wel willen zo lang.

10. susy26

susy26 Niet meer actief

en en? al geweest?

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind het kapsel op de foto van 8 jaar geleden prachtig! Lekker vlot en hip. Wat je nu hebt is veelte lang en vormloos. Ben benieuwd of je al bent geweest :)

12. MamaEnNina

27 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke.. Tips van mij als kapster hier!! Of ben je gisteren al geweest?

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat kapsel van 8 jaar geleden staat je echt leuk. :)
    Maarre.. wat heb je ondertussen besloten? :p

14. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    2de foto maakt je jonger

15. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    :):):), sorry dames wat ik zo lang met de foto's heb gewacht. Maar hier zijn ze dan. Wat zeggen jullie ervan. Ikzelf..... ik weet het niet, de lengte vind ik leuk maar het model zelf is veel anders als op de foto (doordat ik toen der tijd echt stijl haar had en nu een slag) Misschien dat een kleurtje wonderen doet, maar ik vind het zo breed (snappie)
    Bekijk bijlage 214206

Bekijk bijlage 214207
    (oeps zie dat jullie je pc of lap even moeten draaien :D)

16. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik vond dat kleurtje van 8 jaar geleden, iets blonder, met dit model ook mooier staan eerlijk gezegd :)

17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Kleuren doe ik ook nog, maar ik heb het nog nooit zelf gedaan. Maar ik denk dat ik het wel weer blonder doe

18. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik vind er niets mis mee! staat je goed hoor! maar je kunt je haar toch ook thuis stijlen met een stijltang?

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Dat kan ja, hahaha maar dan moet je wel thuis zijn met de stijltang. En ik ben dan weer een mama die geen stijltang of zelfs maar een fohn in huis heeft en daar het typ niet voor is.

Ik ben een typ die niet aan make-up doet en snel klaar wil zijn met het kapsel. Dus borstel erin, wat schuim/haarlak/gel erin en dan water door het gezicht en klaar voor de dag.

20. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Dat kan ook nog ja :p ik heb mijn haar vaak in een staart. Met de lengte wat je nu hebt moet dat ook nog wel goed kunnen denk ik, komt je pony ook goed uit!

Deel Deze Pagina