wat te doen met onrustige hond?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ jo79: vervelend trouwens dat jullie buurvrouw jullie afdoet als zeurpieten. Lijkt me vervelend als je het idee hebt dat ze helemaal niets met jullie klacht doet en dat het dus een onbegonnen zaak is. Ik voel me juist hartstikke bezwaard dat onze buren er last van hebben. De woordenwisseling die ik met 1 van onze buren had, ging dan ook niet daarover, maar over de manier waarop ze het tegen ons kenbaar maakte (die nogal irritant en niet begripvol was).

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij vonden het ook vervelend om er wat van te moeten zeggen, daarom hebben we nog 2 maanden gewacht, om te kijken of ze misschien wat aan het probleem gingen doen uit zichzelf. Maar ja, aan de andere kant, hoe langer dit dus doorging zonder dat ze er wat aan deden, hoe meer dat gedrag er in gaat bakken en hoe moeilijker het is om nog af te leren.
    We hadden voor ze dat beest kregen best goed contact, dus we hadden verwacht dat we hier wel op een volwassen manier over konden praten, maar niet dus.
    Uiteindelijk hebben we op onze kosten een schutting geplaatst, zodat hij ons niet meer ziet. Het scheelt wel behoorlijk, maar het had nooit zover hoeven komen.

3. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Ik heb je een PB gestuurd

4. girl21

girl21 Niet meer actief

zo wat een reacties erbij! dankje iedereen!

ik lees heel herkenbare dingen, en denk dat ook wij, en dan met name manlief, weer van voor af aan moeten beginnen met de opvoeding.. vooral consequent zijn, lukt manlief niet altijd..
    en als we de deur uitgasan, gaat de hond netjes op zn kleedje liggen, en weacht op zn koekje of botje. maar zogauw we terugkomen, kun je er soms niet tegen reageren, en vliegt ie onder je benen door de deur uit! en tjah, dan komt ie niet zomaar weer, terug, dan wil hij vrij zijn en blijven! dan heb ik nog maar 1 keus, en das de deur open laten staan, en op de bank zitten wachten tot ie terug komt, en vervolgens de deur snel dicht doen, en hem totaal negeren.. ;)

hij mag van mij niet op de bank, maar zogauw ik de deur uit ben, mag t van manlief wel grrrr....!

heb al vaak uitgelegd dat dit niet kan/mag, maar ja, als ik weg ben weet ik niet wat er gebeurt;)

kortom, ik zal de hond wat minder aanpakken, en manlief wat meer!;) haha

ik wacht vol smart op mn pakketje van de post, en dan kan ik beginnen met oefenen!

5. girl21

girl21 Niet meer actief

ow ja en over de dog whisperer, cesar, ik heb hem idd wel eens op tv gezien, op sbs6 was hij toen wel eens..(misschiuen nu nog wel geen idee)

ik ga nu even op zn site kijken, want idd wat een geweldige man zeg, mocht er altijd graag naar kijken enorm leerzaam!

Deel Deze Pagina