Helaas hebben onze lieve pim vanmiddag in moeten laten slapen, may he rest in peace... Het ging echt helemaal niet meer, hij ging snel achteruit.... Dierenarts gaf zelf ook aan dat dit het beste was... Iedereen bedankt voor de tips en adviezen!
Och germ sterkte ermee. Denk wel dat het het humaanste is voor het beestje. Ze moeten zich nog wel prettig voelen in hun leven dat ze leiden he. Wij hebben vorig jaar ook voor deze moeilijke keuze gestaan. Na maanden alles proberen in overleg ,met de dierenarts en toen alle mogelijke onderzoeken en medicijnen geprobeerd. Uiteindelijk ook laten inslapen op advies van de dierenarts. Het blijft moeilijk die keuze te maken. Hopelijk krijgen jullie snel wat rust.
Oh meid wat verdrietig! Ik heb vorig jaar mijn kat moeten laten inslapen en die had toch wel overeenkomsten als jouw katje.. Ze was altijd al doof maar werd plots blind en liet ook haar urine lopen.. Dierenarts vertelde dat ze veel symptomen vertoonde van een herseninfarct...Heb haar toen ook maar uit haar lijden verlost. Veel sterkte, wat zal je hem gaan missen!!
Ach gut, wat verdrietig, maar wel het beste voor hem. Sterkte. Tegen de urine, eerst een nachtje soda op de plek leggen en het morgen met de stofzuiger er uit zuigen. Dan evt. nog poetsen met wat azijn.
Heel veel sterkte met jullie verlies. Wat betreft het kleed, naar buiten brengen en goed nat maken met schoonmaak spul en dan laten drogen.
Ach, wat verdrietig... Hier in mei afscheid genomen van ons oudje. Wat is het huis leeg zo! Sterkte de komende tijd
Sterkte! Gelukkig heeft hij bij jullie een mooi en lang leven mogen hebben en weet je dat dit de beste oplossing was. Ik heb afgelopen januari en 2 weken geleden afscheid moeten nemen van 2 katten.