Ah, nee ok... Ik snap het... Soms lees ik dingen die er niet zijn, en nu zat ik ook nog eens half met m'n gedachten bij dat Romy topic... (meer dat ik zat te bedenken dat we ons soms druk maken over dingen en dat het veel erger kan zijn. Dat bedoel ik overigens niet vervelend naar iemand, hoor... Gewoon een gedachtenspinsel.... )
@tientje: Het blijft niet bij dreigen. Meneer hier is al een keer bijna met pyama en al naar school gemoeten. Heb 'm z'n jas, schoenen en tas gegeven. En rap aankleden en eten dat ie kon. Inmiddels weet hij dat een waarschuwing gevolgd wordt door een tweede en dat er dan iets minder prettigs komt (middag of zo geen tv, en als ie echt driftig doet even afkoelen op zijn kamer.) Merk nu met 2 dagen vrij dat hij ook echt moe is. Niets liever dan de hele dag lamlendig voor de tv hangen en mopperen als dat niet mag. Gelukkig kreeg ie vanmiddag de ingeving om buiten te gaan spelen. Waren 'm kwijt, zat ie bij een buurjongen. Hoop dat ie de komende twee weken voldoende uitrust anders is het na de vakantie weer hopeloos.