Gewoon 2 gekookte eitjes op je salade. Op brood gekookt/gebakken. Omelet (doe ik 1 per persoon). Quiche (doe ik er 5 in).
Fritatta, kun je van alles bij gooien, jumjum 5 or less: Zoete aardappeltortilla met feta | Chickslovefood.com Ricotta, tomato & spinach frittata | BBC Good Food Fast & Fresh: Zomer frittata - Uit Paulines Keuken Dees is ook lekker Eieren met tomaat en geitenkaas uit de oven - I Love Health Of ei-muffins Ei muffins met groenten en quinoa recept - I Love Health Breakfast Egg Muffins with Bacon and Spinach Hmm ik krijg er zelf zin in.. Het is dat ik met mijn 38 weken zwanger te lamlendig ben om te koken..
Ik zou gewoon een bordje bij je huis zetten met: verse eieren te koop. En ze dan voor 10 cent per stuk verkopen ofzo
Op de bodem liggen in principe alleen de groenten, toch? Die horen niet te plakken... Anders moet je eens een velletje bakpapier in de schaal leggen voordat je er de ingrediënten in doet. Dan sta je iig niet zo te schrobben op de schaal.
Ja, dit dus Bij ons hier in het dorp ook: 1 doosje voor een euro, wat niet duur is voor bio eitjes en ze zijn nog hardstikke lekker ook! En het loopt erg goed
Idd verkopen op zaterdag bijvoorbeeld. Ik dacht na de rest van de suggesties nog aan eierkoeken, maar daar heb je er maar 2 voor nodig helaas. Maar ze zijn wel lekker! Kun je ook uitdelen ofzo.
Dankje!! Er staan al eitjes te koken momenteel om eiersalade te maken Elke dag iets maken zodat de stapel wat kleiner wordt.
Ja ik eigenlijk ook wel. Kopen altijd 12 eieren per week, dus zou er in het geval van ts dan maar 2 overhouden
Wow wat gebruiken jullie veel eieren Hier zijn we maar met twee volwassenen en dus overvloed aan eieren door 2 kipjes. Nog geen ei-etende kids die kunnen meehelpen eieren eten hihi
Heb niet alles gelezen dus mss is dit al gezegd maar plak een briefje op voordeur met eieren te koop en verkoop ze voor 10 cent per stuk
Heb niet t hele topic gelezen maar kun je niet als je een overschot aan eieren hebt, ze aan de voedselbank geven?
Toch wel grappig hoe je gekleurd leest door zo'n forum.. Ik dacht bij het zien van de titel... euh, meestal hoor je toch over te weinig eitjes?