Bijna weer vaderdag... Dus wat doen jullie met vaderdag? Ontbijt of word er wat op school geknutseld? En wat doen jullie voor jullie eigen pa, doen jullie daar nog wat mee?
Ik heb slaapdienst tot 12.00, dus mijn vriend moet zelf zijn ontbijt maken. Ik maak wel een knutsel met mijn zoontje, dus dat geven we met de lunch.
Hmm dichterlief is nu bijna 7 en helemaal into vaderdag. Er liggen glow-in-the-dark loombandjes klaar om een armband te worden. Er ligt van die zelfdragende klei om een hart te maken en ze maakt vast ook nog iets op school. En ze wil graag een bepaald tshirt kopen maar dat hadden ze niet in zijn maat vandeweek. Vrijdag nog maar even kijken dus.
Wij zijn dan op vakantie dus ontbijt verzorgd het hotel haha. verder heeft onze zoon een knutsel met versje en cadeautje. mijn vader geef ik zn cadeau net voor we op vak gaan.
Voor m'n man een canvas, ben druk bezig foto's te maken En voor m'n vader en schoonvader een blad cadeau
Voor mijn man heb ik een telefoon hoesje met foto, sleutelhanger en hart met beide handjes en voetjes afdrukken
En me vader en schoonvader wilde ook graag een lijstje met hun hand en voetafdrukjes dus ben zoiets aan t maken maar dan val allebei in 1 lijst
Ik heb een cadeautje laten bezorgen bij mijn pa Nu alvast, omdat ik waarschijnlijk lig te puffen tegen die tijd, óf net bevallen ben. Ik had een Chromecast gekocht; een soort stick waarnee je al je filmpjes, foto's e.d. kunt delen naar je TV, vanaf je mobiel, laptop, PC en tablet
Voor mijn vent niks, hij is helaas nog geen papa Voor mijn schoonvader een fles jagermeister en voor mijn papa een fles rode wijn. Zijn ze beide blij
Voor mijn partner een gegraveerd horloge, een gedicht en hopelijk knutselt de gastouder nog iets voor Vaderdag. Voor schoonvader weet ik nog even niks
met de kinderen versier ik zelf een tshirt en we hebben een autosticker bestelt met: ....en....rijden mee. En een gepersonaliseerde nutellapot
In eerste instantie dacht ik wow dat klinkt hard Maar het zal vast ook erg moeilijk voor je zijn zeker op zulke confronterende dagen Bedenk wel je bent en blijft altijd ouders! Dikke knuffel
Ik heb geen contact met mijn vader,de vader van mijn zoontje en ik zijn niet meer samen,hij zal wel iets op de voorschool maken en anders knutsel ik iets met em.
M'n man krijgt van ons een hotelovernachting incl ontbijt. As vrijdag haal ik zijn dochter op en als hij thuis komt weet hij dus helemaal niet dat zij er is want het is zijn weekend niet. Dan geven we de overnachting. En dan gaan ze de dag erna met z'n tweeën naar biddinghuizen en als ik een beetje voor een schappelijke prijs aan kaartjes kan komen gaan ze zondag naar Walibi. Maar wat os dat achterlijk duur zeg! Als hij thuis komt zondag en stief heeft teruggebracht gaan we lekker eten met z'n vieren en kado'tjes uitpakken. Als het lukt wil ik nog een paar mooie foto's maken van lem en Liv. Mijn vader geeft er niks om geef maar een pakkie shag zegt hij dan Oh en ik ben voor mijn man aan het proberen of hij de maandag erna een dagje vrij kan krijgen. Hij werkt al weken over tot een uur of 9 dus ff een dagje rust.
Sowieso werken 's morgens. Ik wil mijn mannetje wel verwennen met een cadeautje of knutsel van dochterlief. Maar het zal een dag met een zwart randje worden, heb van de week mijn eigen vader begraven.