Volgende week hebben wij hier een buurtfeestje. Hiervoor wil ik oa. een aantal flessen Prosecco 'inslaan', maar ik heb geen idee welke een beetje goed zijn. Welke kunnen jullie aanraden?? (of afraden)
Ik heb altijd c1000 huismerk die is goed te doen maar die van martini zijn nog lekkerder (en 2 keer zo duur) Lidl heeft ook een goeie, die is 3,50 geloof ik.
ik vind de contarini wel lekker die krijg je in de ah maar ik zou anders eens vragen in de gall en gall die kunnen je goed helpen daar denk ik
De slijter heeft er verschillende staan en heeft alles in huis om je er fatsoenlijk uitleg over te geven.
Maar mijn ervaring hij een slijter is dat ze je vaak iets duurders 'aansmeren' als ze.merken dat je er totaal geen verstand van hebt Vandaar in eerste instantie jullie mening gevraagd
Idd die is lekker, maar ik zou even naar de sluiter gaan die weer wat goed is en in welke prijs klasse.
Vervelend dat je die ervaring hebt. Niet slim ook van die slijter want die ziet zijn klanten dan niet vaak terug. We hebben zelf een slijterij en er is bij ons prosecco te vinden van 5 tot 15 euro. Moscato d`asti is dan wel geen prosecco maar op een feestje valt dat altijd goed in de smaak. Prosecco kun je zoeter maken door er een scheutje likeur in te doen. Bv. Limoncello, lekker fris. Succes en veel plezier op het feest!