wij zijn 2maanden bezig geweest in ons huis. er moest mega veel gebeuren en we hebben (jammer genoeg) ook veel herrie moeten maken. we zijn kort nadat we de sleutel hadden naar de buuf toegegaan en verteld wat we allemaal gingen doen. toen we de ergste herrie gemaakt hadden (sleuven vrezen in de muren voor stroom) ben ik met een bloemetje naar de buuf gegaan. we hebben zelf altijd erg gelet op de tijden dat we herrie maakten. we begonnen altijd pas met herrie maken rond 8.30 en hielden altijd rond 21.00 op met de herrie. (niet iedere dag de hele dag hoor) op zondag zijn we ook regelmatig wezen klussen maar dan gingen we bv niet schuren of boren. de enige keer dat we echt laat zijn doorgegaan was de avond voor de verhuizing. (gordijnen ophangen ed.) succes ermee en ik hoop dat je leuke buren hebt gekregen ondanks de herrie die ze nu maken. liefs doris
Niks is irritanter als je op wil schieten en je bent binnen de toegestaande tijden aan het klussen, dat er een buurvrouw of man komt "zeuren". (sorry zo denk ik erover).. Hoop wel voor je dat ze snel klaar zijn...Maar dat moet wel als ze zo rap door gaan he.
Oh mijn god om 7:30 met boren! Ik word al gek van deze buren die om 8 uur de hond buiten schoppen en dan het huis gaan doen Rekening houden met anderen ho maar. Blij als ik kan verhuizen
tja, pech denk ik Wij hebben hier ook anderhalve maand lopen "raggen", met een vreselijk lawaai. Het moest toch af. Wij begonnen elke dag om 10 uur en stoppen om 17 uur. Sinds een half jaar staat het huis naast ons leeg, en ik hoop dat het nog even leeg blijft zodat er geen klussers komen als ik net ben bevallen En anders hebben we pech.
Het is toch logisch dat je een huis opknapt voordat je erin gaat? ze zijn net 2 dagen bezig... seriously?
Even doorbijten lijkt met de enige oplossing..het is mega vervelend maar je kunt ze natuurlijk niet verbieden om te gaan klussen.. en ze zijn druk aan het werk dus heel lang zal het vast niet meer duren.. Wel kun je ze vragen na .. zeg maar 9 uur wat rustiger te doen i.v.m. de kleine die op bed ligt. Succes meid!